اجتماعیفرهنگی

شهردار ارومیه گفت: شهرداری برای دست یابی به اهداف بلند مدت نیازمند حمایت حمایت و‌ همکاری شهروندان است

شهردار ارومیه گفت: شهرداری برای دست یابی به اهداف بلند مدت نیازمند حمایت حمایت و‌ همکاری شهروندان است.

به گزارش مجله خبری ایتوک، حسین مهدی‌زاده، شهردار ارومیه، در ارائه گزارش عملکرد سال گذشته و برنامه‌های امسال شهرداری اعلام کرد: در سال گذشته توانستیم یک میلیون و ۶۴ هزار مترمکعب آسفالت در سطح شهر ارومیه اجرا کنیم، امسال نیز با هدف‌گذاری دقیق، تلاش داریم تا یک میلیون مترمکعب آسفالت را تا پایان سال به شهروندان تقدیم کنیم.

وی در ادامه به پروژه‌های شاخص شهرداری اشاره کرد و افزود: یکی از پروژه‌های مهم و فاخر که هم‌اکنون در حال تجهیز کارگاه و شروع مراحل اجرایی و پروژه بام ارومیه است این پروژه به‌عنوان یکی از نمادهای توسعه عمرانی و گردشگری شهر، تحولی بزرگ در زیرساخت‌های تفریحی و فرهنگی ارومیه ایجاد خواهد کرد.

مهدی‌زاده همچنین به گام‌های مؤثر در حوزه مدیریت پسماند اشاره کرد و اظهار داشت: در زمینه تفکیک زباله نیز اقدامات مثبتی انجام شده است که نشان از تعهد شهرداری به حفظ محیط زیست و بهبود وضعیت مدیریت پسماند دارد.

وی با تأکید بر اهمیت مشارکت شهروندان در بهبود زیرساخت‌های شهری افزود: شهرداری ارومیه برای دستیابی به اهداف بلندمدت خود، نیازمند حمایت و همکاری شهروندان است.

نوشته های مشابه

مهدی‌زاده بیان کرد: مشارکت فعال مردم در اجرای طرح‌های عمرانی، فرهنگی و محیط‌زیستی، تضمین‌کننده موفقیت این پروژه‌ها خواهد بود.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
توسعه‌ی پتروشیمی ارومیه کلیسای تاریخی