درباره ما

 مجله تخصصی ایتوک برای اولین بار در تاریخ کشور تمامی اخبار یک استان را به دقیق‌ترین، سریع‌ترین و درست‌ترین شکل ممکن به دست شما می‌رساند.

 این خبرگزاری هرروزه اخبار دقیقی را درباره موضوعات مختلف ارائه می‌دهد. موضوعاتی از قبیل: سیاسی، اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی، ورزشی، تکنولوژی، حوادث و…

فعالیت های بین المللی مجله تخصصی ایتوک

فعالیت های مجله تخصصی ایتوک، تنها محدود به این اخبار و مختص به مردم این شهر و استان آذربایجان غربی نمی‌شود، بلکه هرروزه اخبار بروز و متنوعی از سایر شهرها و استانهای ایران و سایر کشور ها روی سایت مجله تخصصی ایتوک بارگزاری می‌شود.

تمایز مجله تخصصی ایتوک نسبت به سایر مجله ها

 اگر شما طرف‌دار نوع خاصی از خبرها باشید هم قطعاً خبر موردنظر خود را در مجله تخصصی ایتوک پیدا می‌کنید. یعنی اگر فقط اخبار ورزشی را دنبال کنید، تمامی اطلاعات راجع به تیم‌های مختلف ورزشی آذربایجان غربی و تمامی ورزشکاران معروف را در این مجله تخصصی می‌یابید.

 همچنین کسانی که علاقه‌مند به اخبار اقتصادی هستند می‌توانند از تحلیل‌ها و اخبار دسته اول موضوعاتی همچون طلا و سکه، بازار ارز و بازار سرمایه بهره‌مند شوند

 اما مهم‌ترین مسئله‌ای که باعث تمایز این خبرگزاری تخصصی شده تمرکز این سایت بر روی استان آذربایجان غربی و مخصوصاً استان ارومیه است.

 به طور مثال: شما می‌خواهید برای سفری به شهر ارومیه بروید. در این صورت شما می‌توانید با جست‌وجو در این مجله تخصصی از موضوعاتی مانند بهترین هتل‌های این شهر و یا از جاذبه‌های گردشگری این استان اطلاعات مفیدی کسب کنید که باعث شود یکی از بهترین سفرهای خود را تجربه کنید.

آذربایجان غربی

 آذربایجان غربی یکی از 31 استان ایران می‌باشد که در شمال غربی‌ترین نقطه کشور عزیزمان قرار گرفته است. این استان ازمهم‌ترین موقعیت جغرافیایی برخوردار است؛ چراکه با آذربایجان، ترکیه و عراق هم مرز است.

مردم این استان به زبان‌های ترکی، کردی، ارمنی و آرامی نو آشوری صحبت می‌کند. لازم به ذکر است برای کسب اطلاعات بیشتر درباره این استان می‌توانید تخصصی‌ترین مرجع اخبار این استان یعنی مجله تخصصی ایتوک مراجعه کنید.

 همان‌طور که مطلع هستید، قلب تپنده این استان پهناور و مهم که خود دست‌کمی از یک کشور ندارد ارومیه نام دارد. شهری غنی از نظر تاریخی، پر از جاذبه‌هایی گردشگری تاریخی و طبیعی، پر از مردمی خونگرم و مهربان و یکی از کلان‌شهرهای کنونی کشور ایران و پایتخت آذربایجان غربی، شهری پر از اخبار جدید و جذاب که همگی آنها توسط مجله تخصصی ایتوک، پوشش داده شدند.

ایتوک برای تمام مردم ایران

 پس از مطالعه مطالب بالا و کسب اطلاعات راجع به مجله تخصصی ایتوک به این نتیجه می‌رسیم که اگر ساکن استان آذربایجان غربی و یا شهر ارومیه هستید می‌بایست که اخبار این خبرگذاری را دنبال کنیم؛ چراکه شمارا در کم‌ترین زمان از جدیدترین خبرهای شهرتان باخبر می‌سازد، اما اگر ساکن این شهر نیستید هم باتوجه‌به اطلاعات فوق‌ چک‌کردن هر روزه این سایت برای شما خالی‌ از لطف نیست.

آدرس ما

فلکه میثم، ساختمان مولانا4، طبقه 7 ، واحد 26

دکمه بازگشت به بالا
توسعه‌ی پتروشیمی ارومیه کلیسای تاریخی