سیاسی

راهپیمایی ضد صهیونیستی مردم ارومیه در محکومیت جنایات رژیم کودک کش

مردم ارومیه امروز در راهپیمایی خودجوش حمایت خود از مردم غزه را اعلام و جنایت رژیم کودک‌کش اسرائیل را محکوم کردند.

به گزارش مجله خبری ایتوک، امروز ارومیه ای ها بصورت خودجوش و با حضور قشرهای مختلف مردم و دانشجویان بار دیگر در حمایت از مردم غزه راهپیمایی کرده و با سر دادن شعار جنایت رژیم کودک‌کش صهیونیست را محکوم کردند.

مردم ارومیه در این راهپیمایی ضمن اعلام انزجار خود از جنایات آمریکا و صهیونیست شعارهایی مانند خون به پا شد، فلسطین کربلا شد، مرگ بر ضد ولایت فقیه و مرگ بر رژیم کودک‌کش سر دادند و قتل عام زنان و کودکان بی گناه غزه را محکوم کردند.

همچنین در این راهپیمایی شرکت کنندگان با در دست داشتن پلاکارد‌هایی با مضامین «غزه کربلا شد مهدی بیا مهدی بیا»، مرگ بر آمریکا، مرگ براسراییل، «قدس متعلق به مسلمین است و باید به آن برگردد»، «فلسطین آزاد خواهد شد.» نفرت و انزجار خود را از رژیم صهیونیستی و آمریکا نشان دادند.

دانشجویان حاضر در این راهپیمایی نیز در اعتراض به جنایات اسراییل، سرود ویژه‌ای را اجرا کردند.

حجت الاسلام منصور امامی مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان‌غربی نیز ضمن حضور در این راهپیمایی اظهار داشت: صهیونیست‌ها دشمن‌ترین افراد برای اهل ایمان و شر مطلق هستند چرا که همواره رد پای آنان در تمامی فتنه‌ها دیده می‌شود.

حجت الاسلام امامی نسبت به سکوت برخی از مدعیون حقوق بشر اعتراض کرد و اظهار داشت: کسانی که دم از حقوق بشر می‌زنند، امروز چرا در برابر کشتار رژیم صهیونیستی علیه مردم غزه سکوت کرده اند؟

او اظهار کرد: جنگ هشت ساله در ایران با هدف انحراف اذهان عمومی از اسرائیل بود و نباید این جنایات رژیم صهیونیستی به دست فراموشی سپرده شود.

گفتنی است:  در پایان بیانیه محکومیت جنایات رژیم غاصب صهیونیستی قرائت شد.

 

انتهای خبر/

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
توسعه‌ی پتروشیمی ارومیه کلیسای تاریخی