دولتسیاسی

به برکت ماه مبارک رمضان برای مبارزه با حاکمان اقدامات موثری انجام دهیم

رئیس جمهور ابراز امیدواری کرد که با یمن و به برکت ماه مبارک رمضان بتوانیم در مبارزه با ظلم و استثمار حاکمان به ویژه رژیم غاصب صهیونیستی گام های موثری برداریم و شاهد عزت و سربلندی مسلمانان به ویژه مستضعفان و ملت مظلوم فلسطین در همه زمینه ها باشیم.

با اخبار سیاسی ایتوک همراه باشید.

سید ابراهیم رئیسی در پیامی فرا رسیدن ماه مبارک رمضان را به سران و مردم کشورهای اسلامی تشویق و ترویج صلح و برادری میان مسلمانان را وظیفه سران و رهبران کشورهای اسلامی دانست. فضای معنوی را گسترش دهید فضا و وحدت بین آحاد امت اسلامی اعلام کرد: این ماه عزیز است. فرصت مغتنمی برای همه مسلمانان است تا با توسل و تمسک به معارف الهی به ویژه قرآن کریم و با دعاهای خالصانه و فراهم آوردن زمینه های پیشرفت خود و جامعه اسلامی، روح و جان خود را با معنویت پیوند دهند.

با ابراز اطمینان از اینکه با تداوم مبارزات مردم مسلمان فلسطین و تداوم حمایت های جدی جهان اسلام، به فضل الهی و بیت المقدس و بیت المقدس فلسطین عزیز به آغوش جهان اسلام بازخواهد گشت. مسجد الاقصی» ابراز امیدواری کرد که یمن و برکات این ماه ارزشمند باشد و با تقویت و تحکیم پیوندهای برادری میان امت اسلامی و گسترش روابط بین کشورهای اسلامی، بتوانیم به اقتدار و اعتلای اسلام در عرصه های مختلف دست یابیم. جهان و در مبارزه با ظلم و استثمار حاکمان به ویژه رژیم غاصب صهیونیستی که علاوه بر بیش از هفت دهه اشغال سرزمین مقدس فلسطین و جنایات و جنایات بی شمار، بیش از 30 هزار مظلوم را در نوار غزه به ویژه کودکان بی گناه چند ماهی است که در همه اردوگاه ها حضور دارند به شهادت رسانده است.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
توسعه‌ی پتروشیمی ارومیه کلیسای تاریخی