اقتصادیمسکن

افتتاح و بهره برداری از ۹ طرح هادی در ارومیه

امروز ۹ طرح هادی در شهرستان ارومیه افتتاح و به بهره برداری رسید.

به گزارش مجله خبری ایتوک،  امروز طرح هادی و آسفالت معابر ۹ روستا به صورت همزمان از روستای گوزگوند با حضور فرماندار شهرستان ارومیه و مدیرکل بنیاد مسکن آذربایجان‌غربی افتتاح و به بهره برداری رسید.

علیرضا مقدم مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی آذربایجان‌غربی در آیین بهره‌برداری از این پروژه‌ها گفت: برای اجرای طرح های مذکور ۱۳۷ میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال از محل اعتبارات عمرانی و قیر یارانه‌ای هزینه شده است.

مقدم با اشاره به برنامه دولت سیزدهم در واگذاری زمین برای احداث مسکن جوانان بیان کرد: در راستای تحقق اهدا زمین به جوانان و اهالی روستا، بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در نظر دارد با شناسایی زمین‌های ملی اقدامات لازم را انجام دهد.

وی ادامه داد: با توجه به پهنه بندی زلزله و وجود خطرات طبیعی، اهالی روستان می‌توانند با استفاده از تسهیلات بهسازی مسکن روستایی نسبت به مقاوم سازی و بهشازی منازل خود در‌جهت کاهش بلایای طبیعی اقدام کنند.

مقدم با بیان اینکه اجرای طرح‌های عمرانی در روستا‌ها هزینه زیادی در بردارد افزود: از اهالی می‌خواهیم که در حفظ و نگهداری از طرح‌های عمرانی بستر طرح هادی توجه ویژه‌ای داشته باشند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
توسعه‌ی پتروشیمی ارومیه کلیسای تاریخی