آسیب های اجتماعیاجتماعیقضایی و حقوقی

فراهم شدن زمینه آزادی ۱۵ نفر از زندانیان جرایم غیر عمد در آذربایجان غربی

برگزاری جشن گلریزان

به گزارش خبرنگار مجله خبری تحلیلی ایتوک، امروز به مناسبت روز پرستار و میلاد حضرت زینب (س) جشن گلریزان در تالار بیمارستان امید ارومیه با حضور مردان بزرگ نیک اندیش و خیر اندیش خطه آذربایجان غربی به ویژه شهرستان ارومیه، استانداری، فرمانداری، موسسه نیکو کاری سرپناه، دانشگاه علوم پزشکی، نظام پرستاری، بسیج حقوقدانان، کمیته امداد ،جامعه روحانیت، سپاه شهدا، بسیج جامعه زنان و هلال احمر استان به همت ستاد دیه و سازمان نظام پزشکی برگزار شد.

مدیرکل امور زندانهای آذربایجان غربی در این مراسم گفت : به مناسبت هفته گرامیداشت بسیج زمینه آزادی ۱۵ نفر از زندانیان جرایم غیر عمد با ۵۰۰ میلیون تومان بدهی در استان فراهم شد.

فتحی در ادامه با اظهار اینکه شاکیان خود بهترین یاری گران ستاد دیه هستند؛ گفت: شاکیان با گذشتن از بخش عظیمی از حق خود زمینه آزادی زندانیان را فراهم کرده اند.

او همچنین بیان کرد: تا کنون برای آزادی بیش از ۲۵۰ نفر از زندانیان جرایم غیر عمد با مشارکت همه خیران و صنوف بالغ بر ۲۴ میلیارد تومان کمک جمع آوری و پرداخت شده است.

مراسم گلریزان امروز برای آزادی زندانیان زن استان که به دلایل جرایم غیر عمد مالی ماه ها و سال ها در زندان گرفتار شده اند؛ برگزار شده است تا به آغوش خانواده خود باز گردند.

گفتنی است: امروز با برگزاری جشن گلریزان ۲۷۰ میلیون تومان برای آزادی زندانیان جرایم غیر عمد بند نسوان جمع آوری شد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
توسعه‌ی پتروشیمی ارومیه کلیسای تاریخی