فرهنگی

اجرای طرح شهید عجمیان در بیش از ۲٠٠ مدرسه آذربایجان غربی

مدیر سازندگی سازمان بسیج دانش آموزی آذربایجان غربی از اجرای طرح شهید عجمیان در بیش از ۲٠٠ مدرسه استان خبر داد. 

مدیر سازندگی سازمان بسیج دانش آموزی آذربایجان غربی در گفت و گو با خبرنگار مجله خبری ایتوک، اظهار کرد: به منظور رنگ آمیزی و شاداب سازی مدارس، طرح شهید عجمیان مرداد ماه سال جاری در پنج شهرستان اجرا می شود.

سجاد عباسی افزود: با اجرای طرح شهید عجمیان ۲۱۳ مدرسه در شهرستان های ناحیه ۲ ارومیه، چالدران، انزل، پیرانشهر و تکاب رنگ آمیزی و شاداب سازی خواهند شد.

وی خاطر نشان شد: مرمت، رنگ آمیزی و شاداب‌سازی فضای فیزیکی مدارس ، تعمیرات میز و صندلی، برگزاری نشست های روشنگری و جهاد تبیین از اهداف مهم اجرای طرح شهید عجمیان می باشد.

مدیر سازندگی سازمان بسیج دانش آموزی استان تصریح کرد: برای صرفه جویی در هزینه ها و استفاده بهینه از امکانات موجود، در اجرای طرح مذکور از ظرفیت نیروهای جهادی و دانش آموزان استفاده می شود که تعامل بیشتر مابین مجموعه‌های بسیج و آموزش و پرورش را به همراه خواهد داشت.

عباسی با اشاره به اینکه قرارگاه کشوری طرح شهید عجمیان برای نخستین بار در تابستان ۱۴۰۲ در شهرستان خوی با هدف بازسازی مدارس آسیب دیده از زلزله تشکیل شد؛ گفت: امسال قرارگاه کشوری طرح شهید عجمیان در استان کهگیلویه و بویراحمد در شهر دنا تشکیل خواهد شد  که یک اتوبوس گروه جهادی از استان به این منطقه اعزام خواهیم داشت.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
توسعه‌ی پتروشیمی ارومیه کلیسای تاریخی