اجتماعیخودرو و حمل‌ و‌ نقلسفرسلامت

بارش برف در چهار محور آذربایجان غربی

بارش برف در آذربایجان غربی

ایرج دست نشان خاطر نشان کرد: با تدابیر اتخاذ شده در راهداری زمستانی خوشبختانه و علیرغم بارش زود هنگام برف هیچگونه انسداد در محور‌های مواصلاتی استان گزارش نشده و تردد به صورت کامل در این محور‌ها در جریان است.

وی یادآور شد: با رصد دوربین‌های نظارتی سطح استان بارش برف در محور‌های خوی – چالدران، شاهیندژ – تکاب، خوی – رازی (مرز رازی) و پیرانشهر تمرچین (مرز تمرچین) مشاهده شده است و از هم استانی‌های عزیز درخواست داریم در صورت تردد در این محور‌ها تجهیزات زمستانی به همراه داشته باشند.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان غربی گفت: هم استانی‌های عزیز می‌توانند با استفاده ازسامانه و اپلیکیشن ۱۴۱ وضعیت محور‌های مواصلاتی استان را بررسی و نسبت به سفر اقدام کنند و به صورت ۲۴ ساعته شماره تلفن ۱۴۱ تماس حاصل فرمایند.

برف‌روبی و نمک‌پاشی ۱۵ کیلومتر از گردنه «مایین‌بلاغ» در مسیر تکاب – شاهین دژ

رییس اداره راهداری و حمل‌ و نقل جاده‌ای تکاب گفت: ماموران راهداری این شهرستان ۱۵ کیلومتر از گردنه «مایین‌بلاغ» در مسیر تکاب – شاهین دژ را برف‌روبی و نمک‌پاشی کردند.

صابر برهانی اظهار کرد: بامداد امروز بارش برف در گردنه «مایین بلاغ» این شهرستان گزارش شد و ماموران راهداری برای تردد آسان خودروها این مسیر را نمک پاشی کردند.

وی با اشاره به اینکه هم اکنون تردد در این محور در جریان است، اضافه کرد: رانندگان در صورت امکان از تردد شبانه در این گردنه خودداری کنند و در صورت لزوم به تردد در این مسیر حتما زنجیر چرخ به همراه داشته باشند

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
توسعه‌ی پتروشیمی ارومیه کلیسای تاریخی