اجتماعیاقتصادیپلیس و انتظامی

باند قاچاق البسه ميلياردي در ارومیه انهدام شد.

انهدام باند قاچاق البسه

به گزارش خبرنگار مجله خبری تحلیلی ایتوک، سردا رحیم جهانبخش فرمانده انتظامی آذربایجان غربی گفت: باند بزرگ البسه قاچاق به ارزش بیش از ۵۰ میلیارد ریال با تلاش ماموران پليس امنيت اقتصادی استان، منهدم شد.

سردار جهانبخش در تشريح خبر مذکور گفت: در راستاي مبارزه قاطع با قاچاق کالا و برخورد با سودجويان و مخلان نظم و امنيت اقتصادي جامعه، ماموران پليس امنيت اقتصادی استان از انتقال مقاديري زيادي کالاي قاچاق توسط 5 دستگاه خودروي سواري به صورت باند حرفه ای، به شهرستان ارومیه مطلع شدند.

او افزود: با اشراف اطلاعاتی ماموران گمنام پلیس امنیت اقتصادی استان، تمامی اعضای این باند و خودروهاي متهمان شناسایی و در ورودی ارومیه با عملیات ضربتی پلیس توقیف شدند.

فرمانده انتظامی استان  ادامه داد: در بازرسی از خودروهای توقیفی، تعداد 8هزار و 227 ثوب البسه به صورت قاچاق کشف و ضبط شد که ارزش تقریبی آن برابر اعلام کارشناسان مربوطه؛ 55میلیارد ریال برآورد شده است.

سردار جهانبخش در پایان با اشاره به اینکه در این خصوص 6 نفر متهم دستگیر و 5 دستگاه خودرو توقیف شدند، از شهرونداان گرامی خواست که در افزايش امنيت اجتماعي بيش از پيش با پلیس همکاری کرده و هرگونه اطلاعات و اخباری در این زمینه و سایر مسائل امنیتی و انتظامی را به مرکز فوریت های پلیس 110 اعلام کنند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
توسعه‌ی پتروشیمی ارومیه کلیسای تاریخی