اجتماعیسلامت

با حضور معاون مرکز جهادآبرسانی وزارت نیرو، روند اجرای پروژه‌های تامین آب شرب روستا‌های آذربایجان غربی مورد بررسی قرار گرفت.

بررسی پروژه‌های تامین آب شرب روستا‌های آذربایجان غربی

به گزارش خبرنگار مجله خبری تحلیلی ایتوک، در جلسه‌ای که به همین منظور و در دفتر مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب آذربایجان غربی برگزار شد، معاون مرکز جهاد آبرسانی وزارت نیرو با مطلوب ارزیابی کردن طرح‌های محرومیت زدایی و آبرسانی به روستا‌های آذربایجان غربی اظهار داشت: پروژه‌های آبرسانی ۱۰۶ روستایی در شمال و ۱۴۱ روستایی در جنوب آذربایجان‎غربی از پیشرفت فیزیکی مطلوبی برخوردار بوده و امید می‌رود در زمانبدی مقرر بهره بردرای از آن‌ها آغاز شود.

مهدی خان احمدی با تاکید بر تامین آب شرب روستا‌های در مسیر پروژه ها، بر استفاده از گروه‌های جهادی، توجه به مجمع خیرین آبرسان، مستندسازی پروژه‌ها و تدوین سند جامع آبرسانی استان تاکید کرد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب آذربایجان غربی نیز در این جلسه با قدردانی از توجهات دولت به مقوله آبرسانی به روستا‌ها اظهار داشت: در راستای اطلاع رسانی و عمل به جهاد تبیین، با راه اندازی قرار گاه رسانه در شرکت آب و فاضلاب استان، اقدامات خوبی در خصوص مستندسازی و انتشار اخبار مربوط به پروژه‌ها انجام شده است.

محمداشرفی اولویت نخست استان را تامین آب شرب عنوان کرد و افزود: با تلاش‌های صورت گرفته و برنامه ریزی‌های انجام شده، ضمن گذر بدون چالش از تابستان گرم، در اجرای پروژه‌های آبرسانی در مناطق مختلف استان نیز اقدامات خوبی انجام شده است.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
توسعه‌ی پتروشیمی ارومیه کلیسای تاریخی