اجتماعیخبری

برف‌روبی محورهای مواصلاتی آذربایجان‌غربی

برف‌روبی محورهای مواصلاتی آذربایجان‌غربی

به گزارش مجله خبری تحلیلی ایتوک، ایرج دست‌نشان مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای آذربایجان‌غربی اظهار داشت: باتوجه‌به بارش برف در محورهای مواصلاتی طی روز گذشته حجم عملیات برف‌روبی در محورهای ارتباطی استان به ۷۰ کیلومتر رسید.

دست‌نشان خاطرنشان کرد: باتوجه‌به بارش برف‌وباران طی ۲۴ ساعت گذشته در ۱۰ محور مواصلاتی استان، ۱۰ دستگاه ماشین‌آلات راهداری با مصرف بیش از ۷۰ تن شن و ماسه مانع از انسداد راه‌های درگیر در بارش شدند.

وی تصریح کرد: بارش برف‌وباران در محورهای شاهین‌دژ – تکاب، سردشت – پیرانشهر، مهاباد، سردشت، مهاباد – بوکان، خوی، چایپاره، پیرانشهر – تمرچین، ارومیه – سرو، ارومیه – سلماس، خوی – سلماس و ارومیه – تبریز رخ‌داده است.

دست‌نشان گفت: با تلاش بیش از ۲۰ نفر از راهداران استان آذربایجان‌غربی هیچ محوری در سطح استان در مدت‌زمان بارش مسدود نشد و تردد در کلیه محورها روان بود.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای آذربایجان‌غربی تأکید کرد: در زمان بارش‌ها هم‌وطنان از سفرهای غیرضروری اجتناب کرده و در صورت ضرورت، از ایمنی وسیله نقلیه و داشتن زنجیرچرخ اطمینان و پیش از سفر نیز برای اطلاع از وضعیت ترافیک و جوی محورها با شماره ۱۴۱ تماس حاصل کنند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
توسعه‌ی پتروشیمی ارومیه کلیسای تاریخی