اجتماعیخبری

برنامه هر مسجد یک ایستگاه انقلاب در چهار شهر آذربایجان غربی برگزار می شود

رییس ستاد کانون های مساجد آذربایجان غربی با بیان اینکه مساجد نقش محوری در پیروزی انقلاب اسلامی داشتند گفت: در دهه فجر امسال برنامه هر مسجد یک ایستگاه انقلاب در چهار شهر آذربایجان غربی برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار ایتوک،محسن رضایی عصر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه از برگزاری جشن بزرگ تکلیف سیاسی «رای اولی» در سالن ورزشی ۳۰۰۰نفری ارومیه خبر داد و گفت: این جشن با حضور ۱۰۰کانون برگزار می شود.

رضایی افزود: همچنین در دهه فجر امسال جشن بزرگ انقلاب در روستاهای برتر استان با مشارکت ۱۰کانون برگزار می شود.

وی افزود: جشن «هر مسجد یک ایستگاه انقلاب» در ۴۵مسجد به مناسیت چهل و پنجمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی در چهار شهر ارومیه،خوی،نقده و میاندوآب برگزار می شود.

به گفته رضایی برگزاری مسابقات ورزشی تنیس ،فوتسال،فوتبال دستی و بازی های رایانه ای بین اعضای بچه های مسجد شهرستان های ارومیه و خوی از دیگر برنامه های کانون مساجد برای دهه فجر امسال است.

رییس ستاد  کانون های مساجد آذربایجان غربی شعار «نهضت بازگشت به مسجد» را شعار کانون مساجد عنوان کرد و گفت: با همه گیری بیماری کرونا متاسفانه حضور افراد در مساجد کم رنگ شده که با این شعار در صدد جذب شهروندان به مساجد هستیم.

رضایی در پایان به جشن بزرگ عید مبعث اشاره کرد و گفت: جشن بزرگ فجرانه با محوریت عید مبعث در مناطق کم برخوردار و محروم و حاشیه شهر برگزار می شود.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
توسعه‌ی پتروشیمی ارومیه کلیسای تاریخی