آموزش و پرورشاجتماعیفرهنگی

برپایی نمایشگاه دستاورد‌های معلمان و دانش‌آموزان همزمان با هفته معلم در آذربایجان غربی

مسئول بسیج دانش آموزی آذربایجان غربی از برپایی نمایشگاه دستاورد‌های معلمان و دانش آموزان همزمان با هفته معلم خبر داد.

جهانگیر اسلام پرست مسئول سازمان بسیج دانش آموزی استان آذربایجان غربی، در گفتگو با خبرنگار مجله خبری ایتوک با اعلام خبر برپایی نمایشگاه دستاوردهای معلمان و دانش آموزان، اظهار کرد: این نمایشگاه به مناسبت گرامیداشت هفته معلم و مقام شامخ معلمان و به همت سازمان بسیج دانش آموزی استان برپا می شود. 

اسلام پرست با بیان اینکه بسیج دانش آموزی و مدارس باید زمینه شکل گیری هویت یکپارچه اسلامی، ایرانی و انقلابی دانش آموزان را فراهم کنند؛ افزود: فرماندهان و اعضای بسیج دانش آموزی با تمام تلاش، خلاء‌ها را برطرف و به کارآمدی نظام آموزش و پرورش کمک می‌کنند.

او با اشاره به نزدیک شدن هفته و روز گرامی داشت مقام معلم و ویژه برنامه های مختص این هفته گفت: حضور مسئولین سپاه در مدارس، تجلیل از معلمان توسط دانش آموزان و فرمانده حوزه‌های بسیج دانش آموزی، حضور راویان بسیج دانش آموزی در مدارس، برگزاری مسابقات ورزشی، هنری، علمی و فرهنگی و عطر افشانی مزار شهدا با حضور دانش آموزان از جمله برنامه های هفته گرامی داشت مقام معلم است.

مسئول سازمان بسیج دانش آموزی استان آذربایجان غربی برگزاری جلسات بصیرتی با محوریت امیدآفرینی و تبیین نقش معلمان به عنوان افسران پیشرفت کشور و اردوی راهیان پیشرفت و بازدید علمی از دستاورد‌ها و پیشرفت‌های استان و شهرستان‌ها را از جمله برنامه‌های سازمان بسیج دانش آموزی استان در هفته معلم عنوان کرد.

اسلام پرست افزود: دیدار با خانواده شهدا با حضور دانش آموزان، برگزاری صبحگاه و زنگ سپاس معلم، اجرای درس آمادگی و دفاعی و سرود‌های انقلابی در مدارس دیگر برنامه هایی است که در هفته معلم اجرا خواهد شد.

نوشته های مشابه

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
توسعه‌ی پتروشیمی ارومیه کلیسای تاریخی