اجتماعیپلیس و انتظامیحوادثسفرسلامت

تصادف زنجیره‌ای در محور ارومیه به مهاباد

مدیر عامل جمعیت هلال احمر آذربایجان‌غربی گفت: تصادف زنجیره‌ای در محور اورمیه به مهاباد هشت مصدوم برجای گذاشت.

به گزارش مجله خبری تحلیلی ایتوک، حمید محبوبی از تصادف زنجیره‌ای در محور ارومیه به مهاباد خبر داد و اظهار داشت: به علت تصادف زنجیره‌ای در محور ارومیه به مهاباد ۱۱ حادثه‌دیده و ۸ مصدوم برجای گذاشته شده است.

مدیرعامل هلال‌احمر آذربایجان‌غربی یادآور شد: ساعت ۱۸:۲۹ روز چهارشنبه ۸ آذرماه ۱۴۰۲؛ در محور ارومیه به مهاباد یک دستگاه تندر ۹۰، پرشیا، پژو ۴۰۵، دو دستگاه وانت و یک دستگاه پراید با یکدیگر برخورد کردند.

محبوبی تصریح کرد: نجاتگران هلال‌احمر پایگاه امداد و نجات حیدرآباد شهرستان نقده بلافاصله به محل حادثه اعزام شدند که این حادثه ۱۱ حادثه‌دیده و هشت نفر مصدوم داشت که مصدومین پس از انجام اقدامات پیش بیمارستانی به مرکز درمانی انتقال داده شدند.

خاطرنشان می‌شود سالانه تعداد زیادی از هم‌وطنان در حوادث جاده‌ای جان خود را از دست می‌دهند و خانواده‌های زیادی نیز داغدار می‌شوند بنابراین می‌طلبد مسئولان مربوطه با اعمال راهکارهایی مؤثر برای رفع عواملی که در ایجاد این حوادث نقش اساسی دارند، تلفات رانندگی را به حداقل برسانند.

بعد از عوامل انسانی، راه‌ها و جاده‌ها به‌عنوان یکی از مهم‌ترین عوامل ایجاد حوادث جاده‌ای، باید با جدیت بیشتری موردتوجه مسئولان قرار گیرد و باتدبیر بیشتر در ایجاد جاده‌های ایمن تلاش کرد، جاده‌هایی که بتواند حداقل قسمتی از سهل‌انگاری‌های رانندگان و مشکلات فرهنگی را جبران کنند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
توسعه‌ی پتروشیمی ارومیه کلیسای تاریخی