اجتماعیسینماهای ارومیه

مسئول امور سینمای حوزه هنری استان آذربایجان‌غربی خبر داد: تعیین نرخ بلیت سینماهای ارومیه بر اساس درجه کیفی

مسئول امور سینمای حوزه هنری استان آذربایجان غربی گفت: قیمت بلیت سینماهای ارومیه بر اساس درجه‌بندی کیفی صورت‌گرفته تعیین شده است.

مسعود یکانی مسئول امور سینمایی حوزه هنری آذربایجان غربی در گفتگو با خبرنگار مجله خبری تحلیلی ایتوک، در خصوص نرخ بلیت سینماهای ارومیه اظهار کرد: بر اساس تصمیمات گرفته شده سینماهای کل کشور در روزهای دوشنبه و سه‌شنبه برای علاقه‌مندان با ۵۰ درصد تخفیف بلیت ارائه می‌کنند که قیمت شناور بلیت نیز باتوجه‌به وضعیت فیلم، زمان اکران، استقبال مردم و نوع ارائه آن در سینما ممکن است متغیر باشد.

وی ادامه داد: قیمت بلیت سینماهای ارومیه بر اساس کیفیت سینماها مشخص شده است که دراین‌بین قیمت بلیط در «پردیس سینمایی مهر ارومیه» باکیفیت مدرن روزهای شنبه، یکشنبه و چهارشنبه ۶۰ هزار تومان؛ روزهای دوشنبه و سه‌شنبه ۳۵ هزار تومان و روزهای پنجشنبه و جمعه هر هفته ۷۰ هزار تومان است.

یکانی در خصوص قیمت بلیط در «سینما ایران ارومیه» باکیفیت ممتاز هم گفت: در سینما ایران ارومیه بلیط روزهای شنبه، یکشنبه و چهارشنبه هر هفته با قیمت ۴۵ هزار تومان؛ روزهای دوشنبه و سه‌شنبه ۲۵ هزار تومان و پنجشنبه و جمعه هر هفته با نرخ ۵۰ هزار تومان برای علاقه‌مندان سینما عرضه می‌شود.

وی اضافه کرد: کلان‌شهر ارومیه در حال حاضر دارای ۹ سالن سینمایی فعال باکیفیت مدرن و ممتاز در پردیس سینمایی مهر و سینما ایران است که به‌تازگی بازسازی شده و با آخرین امکانات سینمایی برای علاقه‌مندان خدمات ارائه می‌کند.

مسئول امور سینمایی حوزه هنری آذربایجان غربی خاطرنشان کرد: سینماهای ارومیه آماده پذیرایی از مخاطبان هستند انتظار می‌رود تعداد بیشتری از علاقه‌مندان و دنبال‌کنندگان سینما از آثار روی پرده دیدن کرده و اقتصاد سینما نیز رونق بیشتری را تجربه کند.

خاطرنشان می‌شود سینما رسانه‌ای است نافذ و تعیین‌کننده و امروزه، در بسیاری از کشورها برای بسترسازی و عملیاتی‌کردن برنامه‌ها و راهبردهای کلان ملی و بین‌المللی از این رسانه بهره‌گیری می‌کنند.

انتهای خبر/

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
توسعه‌ی پتروشیمی ارومیه کلیسای تاریخی