اجتماعیشهری

دوربرگردان غیرهمسطح المهدی به‌زودی افتتاح می‌شود

افتتاح دوربرگردان غیرهمسطح المهدی

توماج وحید افشار در گفتگو با مجله خبری ایتوک؛ با بیان اینکه پروژه دوربرگردان غیرهمسطح المهدی پس از ۱۵ روز به بهره‌برداری می‌رسد، اظهار کرد: کلنگ احداث دوربرگردان غیرهمسطح المهدی هم‌زمان با سوم خردادماه، سالروز فتح خرمشهر، با حضور رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر، شهردار ارومیه و جمعی از مقامات استانی و شهری در بزرگراه خاتم الانبیاء (ص) به زمین‌خورده بود.

وی گفت: دوربرگردان غیرهمسطح المهدی در مسیر بزرگراه خاتم الانبیاء (ص) از جنبه‌هایی همچون کاهش ترافیک و تأمین امنیت تردد شهروندان از اهمیت ویژه برخوردار است.

عضو شورای شهر ارومیه با بیان اینکه برای احداث دوربرگردان غیرهمسطح المهدی بیش از ۶۰ میلیارد تومان هزینه شده است، تصریح کرد: بالغ بر ۶۰۰ تن میلگرد و یک هزار و ۷۰۰ مترمکعب بتن برای این پروژه مصرف شده است.

وی افزود: سیاست مجموعه مدیریت شهری ارومیه بر اجرا طرح‌هایی با پاسخگویی به نیازهای پیرامون محیطی است.

افشار به فعالیت پروژه کمربندی شریانی پس از حل مشکلات حقوقی آن و اتمام تقاطع غیرهمسطح آذربایجان طی ۶ ماه آینده نیز اشاره کرد و گفت: امید است با اجرای این پروژه‌ها رضایتمندی شهروندان را رقم بزنیم.

وی گفت: یکی از رسالت مجموعه مدیریت شهری افزایش سطح رفاه شهروندان بوده و یکی از علل تاخیر در اجرای پروژه‌های عمرانی در سطح شهر در سال‌های گذشته خالی بودن داشبورد مجموعه مدیریت شهری از مطالعات مهندسی لازم برای اجرای فعالیت‌های عمرانی است.

انتهای خبر/

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
توسعه‌ی پتروشیمی ارومیه کلیسای تاریخی