فرهنگیورزشی

مسئول فرهنگسرای رسانه شهرداری ارومیه مطرح کرد: رقابت خبرنگاران در المپیاد ورزشی شهدای مقاومت

مسئول فرهنگسرای رسانه شهرداری ارومیه از برگزاری المپیاد ورزشی گرامیداشت شهدای مقاومت در ارومیه خبر داد و گفت: سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری ارومیه به مناسبت گرامیداشت شهدای مقاومت، مسابقات ورزشی ویژه‌ای برگزار کرده است در این مسابقات تعداد زیادی از فعالین فضای مجازی و اصحاب رسانه شرکت کرده‌اند.

به گزارش مجله خبری ایتوک، بهناز یارمحمدی اظهار کرد: از برگزاری المپیاد ورزشی گرامیداشت شهدای مقاومت در ارومیه خبر داد و اظهار کرد: سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری ارومیه به مناسبت گرامیداشت شهدای مقاومت، مسابقات ورزشی ویژه‌ای برگزار کرده است. این مسابقات شامل رشته‌های تنیس‌روی‌میز، تیراندازی و دارت بوده و تعداد زیادی از فعالین فضای مجازی و رسانه‌ای در آن شرکت کرده‌اند.

وی با اشاره به هدف برگزاری این مسابقات تصریح کرد: این مسابقات باهدف گرامیداشت یاد و خاطره شهدای مقاومت و ترویج فرهنگ ایثار و فداکاری برگزار شد. در این رویداد، شرکت‌کنندگان در سه رشته ورزشی تنیس‌روی‌میز، تیراندازی و دارت به رقابت پرداختند.

یارمحمدی ادامه داد: این رویداد نه‌تنها فرصتی برای گرامیداشت شهدای مقاومت بود، بلکه به‌عنوان یک فرصت برای ترویج ورزش و فعالیت‌های سالم در جامعه نیز عمل کرد. همچنین، حضور فعالین فضای مجازی و رسانه‌ای به این مسابقات جلوه ویژه‌ای بخشید و باعث شد تا این رویداد به‌خوبی پوشش داده شود و به اطلاع عموم برسد.

مسئول فرهنگسرای رسانه شهرداری ارومیه اضافه کرد: این مسابقات با استقبال گسترده‌ای از سوی اصحاب رسانه، فعالین مجازی و بسیجیان حوزه‌ها و شرکت‌کنندگان مواجه شد و نشان داد که چنین رویدادهایی می‌تواند نقش مهمی در ترویج فرهنگ ایثار و فداکاری و همچنین ترویج ورزش و فعالیت‌های سالم در جامعه داشته باشد.

نوشته های مشابه

یارمحمدی ادامه داد: این مسابقات باهدف ایجاد شور نشاط بین خبرنگاران و فعالان مجازی برگزار شده است و در بحث رسانه‌ای کردن این رویداد ورزشی نقش اصحاب رسانه بی‌بدیل و چشمگیر است.

مسئول فرهنگسرای رسانه شهرداری ارومیه تصریح کرد: بعد از برگزاری مسابقات و از نفرات برتر مسابقات در کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر ارومیه تجلیل به عمل خواهد آمد و جوایز نفیسی برای نفرات اول تا سوم در نظر گرفته شده است.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا
توسعه‌ی پتروشیمی ارومیه کلیسای تاریخی