اجتماعیاجتماعیرفاه و خدمات اجتماعی

رهاسازی ۲۴خودرو و امدادرسانی به ۷۱ نفر از متاثرین برف و کولاک در آذربایجان غربی

مدیر عامل جمعیت هلال احمر آذربایجان غربی گفت: در پی برف و کولاک در محور های مواصلاتی استان ۲۴خودرو توسط نیروهای هلال احمر رها سازی شدند.

حمید محبوبی در گفت و گو با خبرنگار ایتوک، بیان کرد : در پی بارش برف و‌کولاک در محورهای مواصلاتی چایپاره به چالدران، مهاباد به سردشت، اشنویه به ارومیه و تکاب به شاهین دژ نجاتگران  هلال احمر شهرستان های چایپاره، مهاباد، اشنویه و تکاب به ۷۱ نفر امداد رسانی کردند.

محبوبی افزود: نجاتگران هلال احمر توانستند در محور مواصلاتی اشنویه به ارومیه ۱۵ دستگاه خودروی سواری را رهاسازی کرده و در محور تکاب به شاهین دژ ۸ دستگاه خودروی سواری، محور چایپاره به چالدران ۱ دستگاه خودروی سواری و همچنین در محور مهاباد به سردشت به ۴ نفر اسکان اضطراری دادند.

وی اضافه کرد: همچنین نیروهای هلال احمر توانستند با هدایت خودروهای منحرف شده از جاده، به ۷۱ نفر از سرنشینان در راه مانده متاثر از این برف و کولاک امدادرسانی کنند.

جستجوها برای پیدا کردن ۳کوهنورد ادامه دارد

مدیر عامل جمعیت هلال احمر آذربایجان غربی خاطر نشان کرد:در پی مفقود شدن ۵ کوهنورد در اثر سقوط بهمن در ارتفاعات رندوله اشنویه، تلاش‌ها برای پیدا شدن سه کوهنورد باقی مانده ادامه دارد.

نوشته های مشابه

محبوبی اضافه کرد:۸ تیم جست و جو به منطقه اعزام و عملیات جست‌وجو و نجات توسط تیم‌های اعزامی برای پیدا کردن ۳ نفر دیگر همچنان ادامه دارد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
توسعه‌ی پتروشیمی ارومیه کلیسای تاریخی