اقتصادیپلیس و انتظامیقضایی و حقوقی

محکومیت 7 میلیارد ریالی قاچاقچی کالا در آذربایجان‌غربی

محکومیت میلیاردی قاچاقچی کالا در آذربایجان‌غربی

حسین نجف‌زاده در گفتگو با خبرنگارمجله خبری تحلیلی ایتوک، اظهارداشت: در پی کشف مقادیر زیادی کالای قاچاق شامل(البسه و کنسرو غذای سگ) به ارزش سه میلیارد و ۶۴۰ میلیون ریال پرونده‌ای در شعبه اول ویژه مبارزه با قاچاق کالا وارز تعزیرات حکومتی شهرستان سلماس رسیدگی شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان‌غربی افزود: شعبه پس از بررسی محتویات پرونده و ارائه نکردن اسناد و مدارک معتبر گمرکی، تخلف انتسابی را محرز اعلام و علاوه بر ضبط کالاهای کشف شده متهم را به پرداخت هفت میلیارد و ۲۹۰ میلیون ریال جریمه نقدی، محکوم کرذ.

نجف‌زاده بیان کرد: ماموران انتظامی مستقر در ایستگاه بارزسی رختار شهرستان سلماس کالاهای کشف شده را در بازرسی از یک دستگاه کامیون مسقف کشف و برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال کردند.

وی درخاتمه ضمن اعلام آمادگی تعزیرات حکومتی استان آذربایجان‌غربی جهت دریافت و رسیدگی فوری به شکایات و گزارشات مردمی از شهروندان درخواست کرد در صورت مشاهده هرگونه تخلف اقتصادی وصنفی،قاچاق کالا و ارز و بهداشت و دارو و درمان موضوع را ازطریق سامانه اینترنتی www.tazirat135.ir ویا تلفن ۱۳۵ به تعزیرات حکومتی استان گزارش  کنند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
توسعه‌ی پتروشیمی ارومیه کلیسای تاریخی