اجتماعیپلیس و انتظامی

آغاز اجرای طرح ضربتی برخورد با خودروهای شوتی و هنجار شکن در آذربایجان غربی

آغاز اجرای طرح ضربتی برخورد با خودروهای شوتی و هنجار شکن

به گزارش خبرنگار مجله خبری تحلیلی ایتوک، جانشین فرمانده انتظامی آذربایجان غربی با تاکید بر لزوم برخورد با خودروهای هنجارشکن افزود: خودروهای شوتی علاوه بر اینکه در حوزه قاچاق مشکلاتی را برای کشور به همراه دارند، در حوزه ترافیکی نیز ایجاد مشکل می کنند.

سرهنگ غنی زاده با بیان اینکه خودروهای هنجار شکن با اقدامات مجرمانه‌شان جان خود و دیگران را به خطر می‌اندازند، اضافه کرد: متاسفانه شاهد افزایش تصادفات این قبیل خودروها با دیگر ماشین‌ها هستیم بنابراین برخورد با خودروهای هنجارشکن تبدیل به مطالبه عمومی در جامعه شده است و باید بتوانیم شرایط ایمن و آرامی را برای همه کسانی که در خیابان ها و جاده ها تردد می‌کنند، ایجاد کنیم.

او  تاکید کرد: برابر ضوابط و مقررات و به منظور نظم بخشی به وضعیت ترافیک استان و جلو گیری از هرگونه هنجار شنکنی و بی نظمی ترافیکی، طرح بر خورد با خودروهای تغییر وضعیت، نقص فنی و شوتی را به صورت ویژه در دستور کار قرار داده ایم.

جانشین فرمانده انتظامی استان در ادامه گفت: پلیس با خودروهایی که در ارکان اصلی خودرو تغییراتی به وجود آورده و قانون را نادیده گرفته و حادثه ساز هستند برخورد قاطع و جدي دارد و به هیچ عنوان از کوچکترین تخلفی گذشت نخواهد کرد.

سرهنگ غنی زاده همچنین اظهار کرد: در طرح هایی که در این خصوص طی هفته های گذشته صورت گرفته، صدها خودرو شوتی و بدون پلاک کشف و به پارکینگ منتقل شده اند که طبق قانون باید صاحبان آنها نسبت به بهبود وضعیت خودرو خود اقدام کنند.

گفتنی است: طرح ضربتی جمع آوری و توقیف خودروهای شوتی و هنجار شکن در استان از امروز  به مدت ۲ روز اجرا خواهد شد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
توسعه‌ی پتروشیمی ارومیه کلیسای تاریخی