پلیس و انتظامیحوادثسلامت

۷محور مواصلاتی حادثه خیز آذربایجان غربی زیر ذره بین شورای دستگاههای نظارتی

۷محور مواصلاتی حادثه خیز آذربایجان غربی زیر ذره بین شورای دستگاههای نظارتی

به گزارش خبرنگار مجله خبری تحلیلی ایتوک، رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی در دهمین جلسه شورای دستگاههای نظارتی استان گفت: یکی از موضوعات و مشکلات مهم استان تصادفات درون شهری و برون شهری جاده ها و محورهای مواصلاتی حادثه خیز است که می بایست تدابیر کاربردی و عملی در خصوص آنها اتخاذ گردد.

ناصر عتباتی افزود: تصادفات و حوادث ناگوار به علل مختلف باید تدبیر شوند و به حداقل ترین میزان خود برسند و از وقوع این حوادث ناگوار جلوگیری به عمل آید.

او اظهار کرد: یکی از این محورها در ارومیه جاده دریا به سمت شهر جدید گلمان است که ضمن اصلاح و ایمن سازی جاده، روشنایی آن نیز باید تامین شود.

عتباتی با تاکید بر لزون نصب نیوجرسی  در گردنه قوشچی محور ارومیه _ سلماس بیان کرد: اصلاح وایمن سازی بلوار بسیج ( ورودی ارومیه از سمت سلماس) و بلوار شهید فعال ( ورودی ارومیه از سمت مهاباد) در مرکز استان نیز باید در دستور کار جدی نهادهای مسئول باشد.

رییس کل دادگستری استان ادامه داد: جاده ماکو از سه راه ایواغلی تا منطقه آزاد، قسمتی از جاده تکاب و جاده خوی – مرز رازی هم باید اصلاح و ایمن سازی شود تا زمینه کاهش تصادفات را فراهم کنیم.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا
توسعه‌ی پتروشیمی ارومیه کلیسای تاریخی