اجتماعی

نرم افزار کانب دهه فجر امسال رونمایی و راه اندازی خواهد شد

رییس کانون سر دفتران و دفترداران آذربایجان غربی از رونمایی و راه اندازی پلتفرم کاتب در دهه فجر سالجاری خبر داد و گفت: این پلتفرم بستر مجازی است که شهروندان مخصوصا هموطنان خارج از کشور می توانند برای ثبت اسناد خود از این بستر استفاده کنند.

به گزارش خبرنگار ایتوک،علی عادلی در سالروز گرامیداشت دفاتر اسناد رسمی در جمع خبرنگاران گفت: دفاتر اسناد رسمی بعنوان نهاد حاکمیتی بیش از یک قرن فعالیت دارند که نشان دهنده مورد اعتماد بودن دفاتر در بین آحاد مردم دارد.

عادلی دفاتر اسناد رسمی را یکی از موفق ترین ویترین های قوه قضاییه نامید و گفت:حفظ جایگاه سند و سر دفتر موجب کاهش ۵۰درصدی مراجعه کنندگان به مراجع قضایی می شود.
وی با بیان ایکه،طرح الزام به ثبت رسمی معاملات اموال غیر منقول باید ثبت شود که نیازمند مقدمات و الزامات قانونی است گفت: اخیرا مصوبه مجلس در مجمع تشخیص مصلحت نظام مورد بازبینی قرار کرفته است و بزودی تصویب می شود.

وی افزود: قانون مذکور قانون مهمی است و با اجرایی شدن آن تحول بزرگی در جامعه از جهت ارامش مردم برای اثبات مالکیت شان و پیشگیری از بسیاری جرایم و تخلفات رخ می‌دهد.
وی در رابطه با پلتفرم کاتب گفت:
پلتفرم کاتب یکی از بهترین پلتفرم ها است که در دهه فجر امسال رونمایی و اجرا خواهد شد که هموطنان خارج از کشور نیز می توانند به صورت مجازی اقدام به ثبت اسناد خود کنند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
توسعه‌ی پتروشیمی ارومیه کلیسای تاریخی