پزشکیسلامت

نصب دستگاه سی‌تی‌اسکن در بیمارستان امام خمینی (ره) ارومیه

نصب دستگاه سی‌تی‌اسکن در بیمارستان امام خمینی (ره) ارومیه

به گزارش مجله خبری تحلیلی ایتوک، سید سلمان ذاکر در خصوص نصب و راه‌اندازی دستگاه سی‌تی‌اسکن ۱۲۸ اسلایس در بیمارستان امام خمینی (ره) ارومیه اظهار داش: راه‌اندازی دستگاه سی‌تی‌اسکن یکی از اقدامات حیاتی در جهت ارتقای سطح خدمات بهداشتی و درمانی در منطقه است این دستگاه با قابلیت‌ها و امکانات پیشرفته‌ای که دارد، به بهبود دقت تشخیصی و تسریع در فرایند تشخیص بیماری‌ها کمک می‌کند.

وی با اشاره به تأثیرات نصب این دستگاه در بهبود خدمات پزشکی و تشخیص بهتر بیماری‌ها تصریح کرد: با نصب این دستگاه، دقت در تشخیص بیماری‌ها به‌شدت افزایش می‌یابد. این به معنای ارتقای سطح تشخیص و درمان در بیمارستان امام خمینی (ره) است و بیماران این مرکز از آخرین تکنولوژی‌های پزشکی بهره‌مند خواهند شد و به‌سرعت و بادقت تشخیص داده می‌شوند.

ذاکر یادآورشد: به‌عنوان نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی، همواره تلاش کرده‌ام تا نیازها و مشکلات منطقه را به‌دقت شناسایی کرده و در مجلس به اجرای پروژه‌هایی که به بهبود شرایط خدمات بهداشتی و درمانی ارتباط دارند، کمک کنم. این نصب دستگاه نیز یکی از این تلاش‌هاست که با هماهنگی با وزارت بهداشت به اجرا درآمد.

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: کاهش زمان انتظار برای دریافت خدمات و افزایش رضایت مراجعین از مرکز بهداشتی را فراهم می‌کند. با توسعه این تسهیلات پزشکی پیشرفته، مردم منطقه قادر به دریافت خدمات بهداشتی با استانداردهای بالاتر و بدون نیاز به سفرهای طولانی به شهرهای دیگر خواهند بود. این اقدام به‌عنوان یک گام مثبت در راستای توسعه سیستم بهداشت و درمان منطقه محسوب می‌شود

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
توسعه‌ی پتروشیمی ارومیه کلیسای تاریخی