اجتماعیاقتصادی

همه پمپ بنزین ها فعال شدند

مدیرعامل شرکت پخش فرآورده های نفتی با تاکید بر اینکه به دلیل اختلالات از روز گذشته تمامی پمپ بنزین های کشور به بهره برداری کامل رسیده است، گفت: در حال حاضر 40 درصد پمپ بنزین ها امکان سوخت گیری یکباره را دارند کمک کارت سوخت.

به گزارش مجله خبری ایتوک، جعفر سالاری نسب در گفت و گوی تلویزیونی با اشاره به آخرین وضعیت عرضه سوخت در کشور اظهار کرد: در ابتدا توانستیم تمام جایگاه های سوخت کشور را به هم متصل کنیم، سپس از کارت سوخت سوخت در جایگاه ها استفاده کنیم با اقدامات انجام شده در حال حاضر 40 درصد پمپ بنزین های کشور امکان سوخت گیری با کارت سوخت را دارند.

به گفته وی، در شرایط فعلی بر روی استفاده از کارت سوخت در جایگاه ها تمرکز داریم و تلاش داریم تا پایان روز این موضوع در جایگاه ها به طور کامل عملیاتی شود.

بنزین کارت سوخت

باید بگویم؛ از صبح دیروز فرآیند سوخت رسانی در 60 درصد جایگاه های کشور با مشکل مواجه شده و طبق هماهنگی های انجام شده عرضه فرآورده های نفتی جایگاه ها در مرحله اول به صورت غیر حضوری با نرخ 3000 تومان انجام شده است، اما در نهایت، زمانی که تمام ایستگاه ها وارد مدار شدند. امکان سوخت گیری با کارت نیز فراهم شده است و به گفته مسئولان ذیربط این مشکل تا پایان روز به طور کامل برطرف می شود و امکان سوخت گیری با کارت در تمامی جایگاه ها فراهم می شود.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
توسعه‌ی پتروشیمی ارومیه کلیسای تاریخی