اجتماعیاقتصادی

هیچ کمبودی در تامین مرغ شب یلدا در آذربایجان غربی وجود ندارد

رییس سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان‌غربی با اشاره به اینکه ️توزیع گوشت قرمز و مرغ بدون محدودیت در حال انجام است، اظهار کرد: کمبودی در زمینه تامین مرغ برای شب یلدا وجود ندارد و بازار توسط بازرسان کنترل و پایش می شود.

خسرو شهبازی در گفت و گو با خبرنگاران، با بیان اینکه،روزانه به طور میانگین ۲۳۰ تا ۲۵۰ تن گوشت مرغ گرم در سطح استان توزیع می‌شود اضافه کرد: ️نیاز روزانه گوشت مرغ استان حداکثر ۲۴۰ تن است و در صورت وجود مازاد تولید در صورت صدور مجوز به سایر استانها ارسال می شود.
شهبازی، با بیان اینکه جوجه های نیمه دوم آبان و آذر ماه سال جاری به زودی وارد بازار مصرف می شود، گفت: پیش بینی شده میزان کشتار مرغ در کشتارگاه‌ های استان به بیش از ۲۸۰ تن در روز برسد.

وی با بیان اینکه نیاز استان و استان‌های همجوار چهار میلیون قطعه جوجه در ماه است، گفت: در ماه بیش از یک میلیون قطعه میزان تولید افزایش یافته و سعی می‌شود تا در تامین نیاز بازار کمبودی وجود نداشته باشد.
رییس سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان‌غربی
با اشاره به اینکه ️توزیع گوشت قرمز و مرغ بدون محدودیت در حال انجام است، اظهار کرد: کمبودی در زمینه تامین مرغ برای شب یلدا وجود ندارد و بازار توسط بازرسان کنترل و پایش می شود.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
توسعه‌ی پتروشیمی ارومیه کلیسای تاریخی