اقتصادیمسکن

واگذاری ۲۳۰ واحد مسکن به خانواده های تحت پوشش کمیته امداد در آذربایجان غربی

همزمان با چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ۲۳۰ واحد مسکن به خانواده های تحت پوشش کمیته امداد در آذربایجان غربی واگذار می شود.

واگذاری ۲۳۰ واحد مسکن به خانواده های تحت پوشش کمیته امداد در آذربایجان غربی

همزمان با چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ۲۳۰ واحد مسکن به خانواده های تحت پوشش کمیته امداد در آذربایجان غربی واگذار می شود.

رضا مهرافروز در گفت و گو با خبرنگار مجله خبری تحلیلی ایتوک گفت: هر ساله با فرا رسیدن دهه مبارک فجر، کمیته امداد آذربایجان غربی در راستای حمایت از خانواده های تحت پوشش و آشنایی آنها با دستاوردها و ارزش های انقلاب اسلامی برنامه های مختلف فرهنگی و اجتماعی برگزار می کند.

او با اظهار اینکه واگذاری واحدهای مسکونی به مددجویان فاقد مسکن یکی از برنامه های کمیته امداد در ایام دهه مبارکه فجر می باشد؛ گفت: به مناسبت فرا رسیدن چهل و پنجمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ۲۳۰ واحد با ۱۱۲ میلیارد تومان اعتبار به خانواده ها تحویل داده می شود که از واحدهای مذکور ۱۹ واحد شهری و ۲۱۱
واحد روستایی می باشد.

مهرافروز اهداء ۲۷۱ سری جهیزیه به نوعروسان با ۵میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان،اجرای طرحهای اشتغال زایی به تعداد ۷ هزار و ۱۰۰ مورد با ۶۵۰ میلیارد تومان و اجرای طرح پنل های خورشیدی به تعداد ۲۰۰ مورد با ۲۷ میلیارد تومان را از دیگر برنامه های شاخص کمیته امداد در طول دهه فجر عنوان کرد.

او بیان کرد: همچنین به مناسبت ایام مبارک دهه فجر ۲۰۰ مورد تسهیلات قرض الحسنه به میزان ۶ میلیارد تومان از صندوق امداد ولایت به مددجویان پرداخت می شود.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی آذربایجان غربی برگزاری مراسم استقبال، جشن وسخنرانی به مناسبت ورود تاریخی حضرت امام (ره) به میهن اسلامی در ادارات ومراکز فرهنگی امداد، حضور حداکثری همکاران امدادگر در نماز جمعه، برگزاری مراسم سخنرانی برای مددجویان به مناسبت روز فن آوری در مراکز فرهنگی، برگزاری اردوی کشوری راهیان پیشرفت ویژه دانش آموزان پسر فنی وحرفه ای و کاردانش در شهرستان تبریز، حضور در همایش کشوری و تجلیل از دانشجویان رشته های پزشکی در مشهد مقدس، اعزام ۲۰۰ نفر از مادران ودختران تحت حمایت تحت عنوان زیارت اولی به مشهد مقدس در 22بهمن همزمان با سالروز پیروزی انقلاب اسلامی و شرکت کارکنان امداد به همراه خانواده ومددجویان در مراسم یوم الله 22بهمن را از دیگر برنامه های اجرایی امداد در ایام الله دهه مبارکه فجر برشمرد.

انتهای خبر/

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
توسعه‌ی پتروشیمی ارومیه کلیسای تاریخی