فرهنگی

۶ دستگاه VAR به ایران وارد شده است

رئیس فدراسیون فوتبال گفت: 6 دستگاه VAR وارد کشور کرده ایم و همه چیز برای حرکت مثبت آماده است. به گزارش سایت رسمی فدراسیون فوتبال، مهدی تاج رئیس فدراسیون که در مراسم یادبود مرحوم غلامرضا بهروان در استان مازندران شرکت کرده بود، گفت: آمده ایم تا مراسم مرحوم بهروان را با حضور مسئولان برگزار کنیم. از سوی سازمان لیگ به خانواده محترم ایشان تسلیت می گوییم و از ساخت هیئت فوتبال بازدید کنیم. ساخت و ساز را خودم شروع کردم و انشالله تا پنج شش ماه آینده می توانیم افتتاح کنیم.

وی ادامه داد: از اداره ورزش و جوانان برای تکمیل ساخت آن کمک خواهم کرد و فدراسیون هم کمک خواهیم گرفت.

رئیس فدراسیون درباره زمان استفاده از کمک داور ویدیویی گفت: 6 دستگاه VAR وارد کشور کرده ایم و یک بار با داوران خودمان در دربی امتحان کردیم. این کار به سرعت در حال انجام است و شاید در این مدت انجام شود. چهار تیم داوری ما دارای مجوز AFC و مجوز داوری با VAR هستند. دو گروه دیگر هم هستند که آموزش آنها در تاجیکستان به پایان می رسد.

تاج خاطرنشان کرد: از نظر تیم داوری ما کامل هستیم، یعنی می توانیم VAR را کامل داشته باشیم، دستگاه های VAR هم رسیده و باید این کار را شروع کنیم. زمان شروع استفاده از VAR به کمیته داوران بستگی دارد، اما همه چیز برای انجام یک حرکت مثبت آماده شده است.

نوشته های مشابه
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا
توسعه‌ی پتروشیمی ارومیه کلیسای تاریخی