پلیس و انتظامی

باند اراذل و اوباش مسلح سلماس دستگیر شدند

سردار رحیم جهانبخش با اشاره به عملیات شب گذشته پلیس برای دستگیری 7 نفر از اعضای باند با سابقه در سلماس به تشریح جزئیات این خبر پرداخت و اظهار داشت: ماموران عملیات امنیت عمومی با اقدام اطلاعاتی اعضای باند اراذل و اوباش که دارای سابقه جنایات متعدد همچون قدرت نمایی با سلاح، تهدید شهروندان، شرارت و رعب و وحشت و غیره را دارند، دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی استان با اشاره به عملیات پلیسی برای دستگیری اعضای این باند گفت: شب گذشته ماموران انتظامی طی عملیاتی برای دستگیری این باند سابقه دار وارد عمل شدند و در جریان این عملیات و درگیری مسلحانه پلیس و اوباش 3 نفر از اعضای این باند مجروح و به مراکز درمانی منتقل شدند، در این عملیات 3 نفر جان باختند.

وی با اشاره به کشف سلاح در این عملیات گفت: یکی دیگر از اعضای این باند 7 نفره‌ی اراذل و اوباش و با سابقه و مسلح نیز دستگیر شد. فرمانده انتظامی استان یادآور شد: در پی اصرار سردار “رادان”; فرمانده کل انتظامی کشور، با اراذل و اوباش قاطعانه برخورد خواهیم کرد. سردار جهانبخش در پایان گفت: مردم با قدردانی از خادمان خود در فراجا از اقدام قاطع پلیس در برخورد با اراذل و اوباش مسلح ابراز خرسندی کردند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
توسعه‌ی پتروشیمی ارومیه کلیسای تاریخی