شهری

خیابان باهنر ارومیه

بزرگراه دکتر باهنر ارومیه، خیابانی است در راستان شمال شرق به جنوب غرب و در امتداد بزرگراه امام علی پس از پل قویون واقع شده که به جاده ارومیه-سرو منتهی می‌شود و بزرگراه شهید رجایی نیز نامیده می‌شود.همچنین اگر علاقمند به این مقاله بودید می‌توانید برای اطلاعات بیشتر مقاله خیابان های ارومیه را بخوانید.

همچنین خیابان 17 شهریور ارومیه از خیابان های معروف ارومیه و از مراکز تجاری و اداری مهم برخورذدار است برای اطلاع بیشتر کلیک نمایید.

اغذیه فروشی

در هر دوسوی در کنارگذر این خیابان اغذیه فروشی‌های بسیاری وجود دارند.

نام تلفن
کافه دنج ۰۹۳۰۳۹۵۸۰۷۰
کافه ترافیک
رستوران دیوان ۰۴۴۳۳۴۸۹۸۷۴
کبابی بایرام ۰۹۱۴۸۲۲۵۸۶۱
بال کبابی آریان ۰۹۱۴۵۹۷۸۶۸۸
تهییه غذای باران ۰۴۴۳۳۶۸۹۰۰۲
مستر دیزی خسرو
رستوران غزال ۰۹۰۱۰۷۹۱۸۷۵ – ۰۴۴۳۳۷۷۱۰۷۳
رستوران ترک لامور
اسنک برگر خوش‌طعم ۰۴۴۳۳۸۷۳۸۸۶
صبحانه و آبگوشت تاتلی ۰۹۱۴۸۳۳۳۱۲۱
شیرینی‌سرای رام ۰۹۱۴۲۰۹۲۸۳۶
شیرینی لاوان

مراکز اداری دولتی

در نزدیکی تقاطع این خیابان با بلوار استاد شهریار اداره ثبت احوال ، بنیاد مسکن استان آذربایجان، ستاد اقامه نماز  قرار دارد. درست در آنسوی خیابان شعبه بانک ملت و خودپرداز بانک ملت هست. دفتر خدمات امور مشترکین.

هسته‌ی گزینش ارومیه و اداره کل پست استان آذربایجان نیز در تقاطع بلوار سلطانی این خیابان واقع شده است. همچنین جمعیت هلال احمر استان آذربایجان غربی در ابتدای کوی تخت طاووس قرار گرفته است. شرکت آب منطقه‌ای استان آذربایجان غربی هم در این خیابان است. پاسگاه مرکزی ارومیه هم در کنار اداره آب است. دفترخانه اسناد رسمی شماره۴۴ در تقاطع بلوار ذاکر

مراکز درمانی

داروخانه شبانه‌روزی دکتر پویا ( تلفن ۰۴۴۳۳۸۷۱۱۸۹) ، مجتمع پزشکی لقمان

مراکز آموزشی

دبیرستان نورالزهرا (تلفن ۰۴۴۳۳۶۵۳۶۲۴) ، آموزشی رانندگی نوین، آکادمی زبان‌های خارجی نیک (تلفن ۰۴۴۳۳۴۴۳۴۱۰)، آکادمی اندیشه سبز احسان در خیابان باهنر دومین شعبه‌اش را تاسیس کرده‌است (۰۹۱۴۳۴۰۳۰۹۹) و مجتمع فرهنگی و هنریارومیه

مراکز ورزشی

باشاه بدنسازی ۹دی در جوار مرکز حلال احمر، ورزشگاه سازمان آب، باشگاه ورزشی شانلی (تلفن ۰۹۰۱۰۸۲۹۹۷۷) در تقاطع بلوار ذاکر واقع شده‌اند.

مراکز خرید

چند فروشگاه مختص خودرو و اتوگالری در ابتدای این خیابان در نزدیکی پل مدرس قرار دارد مثل مرکز تخصصی لنت ترمز و لاستیک انتخاب ، اتوگالری امپراطور (تلفن ۰۹۱۴۱۴۵۱۵۱۰)

و اتوگالری زرتشت.

پمپ بنزین دعاگو، آپادانا و جایگاه CNG ارشاد نیز در اواسط خیابان باهنر به مشتریان سرویس ارائه می‌کنند.

خیابان باهنر ارومیه

با مجله خبری اختصاصی ارومیه ایتوک داغ‌ترین مطالب را دنبال کنید 

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
توسعه‌ی پتروشیمی ارومیه کلیسای تاریخی