پزشکان ارومیه

بهترین چشم پزشک ارومیه چه کسانی هستند؟

چشم پزشکی تخصصی است از حیطه‌ی پزشکی که به بیماری‌ها و نارسایی‌های پیرامون چشم می‌پردازد. بینایی یکی از مهم ترین حواس انسانی است و زمانی که دچار اختلال یا نقصی شود، یک محدودیت بزرگ به شمار می‌آید. در این مقاله از ایتوک به معرفی بهترین چشم پزشک ارومیه خواهیم پرداخت.

برای هر فردی در طول عمرش بارها پیش می‌آید که لازم است به جهت سنجش بینایی‌اش به چشم پزشک مراجعه کند. در زمینه‌ی چشم پزشکی نیز چند تخصص متنوع وجود دارد که هر کدام بخش خاصی از چشم و سیستم‌ بینایی را پوشش می‌دهند. در واقع لازم است  برای هر یک از مشکلات چشمی خود به متخصص آن حوزه‌ی خاص مراجعه کنید. همچنین از سوی دیگر برای معاینه، تعیین نمره‌ی چشم و تجویز عینک مناسب هم باید به متخصص آن حوزه مراجعه کرد.

چشم پزشکی یا افتالمولوژی (Ophthalmology) شاخه‌ای از علم پزشکی است که به آناتومی و فیزیولوژی چشم مربوط می شود و بیماری‌های چشمی را پوشش می‌دهد. در این شاخه‌ی تخصصی از پزشکی هم جراحی و هم درمان‌های دارویی و تمرینات پزشکی شامل می‌شود. چشم پزشکان برای طبابت در بیمارستان‌ها، کلینیک‌های دولتی و خصوصی و مطب های خصوصی مشغول به کار هستند.

جهت کسب اطلاعات بیشتر درباره‌ی پزشکان ارومیه این مقاله را بخوانید.

لیست بهترین چشم پزشک ارومیه

در شهر ارومیه نیز به عنوان مرکز استان که امکانات ویژه‌ای را به پزشکی و درمان اختصاص داده است، چشم پزشکان متعددی به طبابت و درمان بیماران و شهروندان می‌پردازند. برای هر شهروندی لااقل یک بار پیش می‌آید که برای تشخیص و درمان ناراحتی یا عارضه‌ی بیماری که بروز کرده در پی بهترین فوق تخصص چشم در ارومیه یا معرفی معرفی بهترین چشم پزشک ارومیه باشد. در ادامه سعی می‌کنیم لیست بهترین چشم پزشک ارومیه، همچنین آدرس و شماره تلفن بهترین چشم پزشک ارومیه را ارائه کنیم تا انتخاب برای اینگونه افراد ساده‌تر شود.

لیست بهترین چشم پزشک ارومیه

 

 دکتر جابر احمدزاده

دکتر احمدزاده چشم پزشک ارومیه یکی از متخصصان شاخه چشم‌پزشکی است که با ۳۶ سال تجربه از جمله چشم پزشکان با تجربه در این حوزه به شمار می‌آید.

مطب دکتر احمد زاده در خیابان مدنی تقاطع خیام ساختمان جم است با شماره‌ی ۰۴۴-۳۲۲۲۲۲۶۲ و ۰۴۴-۳۹۸۲۳۱۰ می توان با مطب تماس گرفت و دکتر احمد زاده در بیمارستان امام رضا را نیز فعالیت می‌کنند.

جهت کسب اطلاعات بیشتر درباره‌ی بهترین فوق تخصص مغز و اعصاب در ارومیه این مقاله را بخوانید.

دکتر وفا ثمره ای

آقای دکتر ثمره ای  چشم پزشک ارومیه ، یکی از متخصصان این حوزه هستند که محل فعالیت ایشان در خیابان حسنی، ساختمان لقمان حکیم ۲، طبقه‌ی دوم واقع شده است.

شماره تلفن : 044-33439036

جهت کسب اطلاعات بیشتر درباره‌ی بهترین دندانپزشک ارومیه این مقاله را بخوانید.

دکتر نادر سیفی آلاگوز

یکی از پزشکان حوزه چشم پزشکی در شهر ارومیه دکتر سیفی هستند که در خیابان حسنی، برج آسمان، طبقه سوم، ‌واحد ۳۰۸

شماره تماس : ۰۴۴-۳۳۴۸۰۸۸۵

دکتر نورالدین شریفی

جناب دکتر شریفی چشم پزشک ارومیه با فلوشیپ قرنیه و خارج چشمی، متخصص چشم‌پزشکی و با ۳۶ سال سابقه‌ی طبابت یکی از بهترین پزشکان حاذق و کارکشته‌ی شهر ارومیه هستند که بیماران رضایت خوبی از ایشان داشتند.

اقای دکتر شریفی علاوه بر فعالیت در بخش چشم‌پزشکی بیمارستان امام خمینی (ره) در خیابان بلوار ارشاد، بالاتر از بیمارستان امام خمینی، خیابان شفا، ساختمان نور نیز مطب دارند.

شماره تماس با مطب : ۰۴۴- ۳۳۴۸۰۱۷۲   و  ۰۴۴-۳۳۴۶۹۹۳۱

دکتر محمد عباس زاده

دکتر عباس زاده چشم پزشک، متخصص چشم ارومیه خیابان حسنی، با فلوشیپ جراحی پلاستیک و ترمیمی چشم (اکولوپلاستی) با حدود ۱۷ سال تجربه به طبابت در این حرفه مشغول هستند. درصد رضایت بیماران از این پزشک زیاد است و مطب ایشان در خیابان حسنی، ساختمان اورشاد۷ طبقه‌ی اول واحد دوم است.

شماره تماس با مطب : ۰۴۴-۳۳۴۵۳۹۴۷

دکتر محمدرضا موسوی میرکلا

دکتر موسوی چشم پزشک ارومیه با فلوشیپ ویتره و رتین متخصص چشم پزشکی شهر ارومیه است. مطب دکتر موسوی میرکلا با ۲۰ سال تجربه در خیابان آیت الله حسنی مطب داشته و به طبابت می‌پردازند.

مطب دکتر موسوی در خیابان حسنی واقع شده و تلفن تماس با مطب ۰۴۴-۳۳۴۴۰۵۷۹ و ۰۴۴-۳۳۴۳۵۸۱۱ است.

دکتر کریم خدایی

دکتر کریم خدایی چشم پزشک ارومیه با ۲۷ سال تجربه یکی از پزشکان حاذق و با سابقه در شهر ارومیه است. مطب دکتر در خیابان خیام شمالی ساختمان پزشکان است، تلفن تماس با مطب دکتر خدایی، تلفن ۰۴۴- ۳۲۲۳۳۳۸۲ است.

دکتر فرخ کنگرلو

دکتر کنگرلو ، متخصص چشم پزشکی هم در تهران و هم در شهر ارومیه به طبابت مشغول هستند، میزان رضایت از این پزشک با سابقه کار ۵۷ ساله در نزد مراجعه کنندگان بالاست.

مطب تهران : در شهر تهران، بزرگراه حقانی، نرسیده به میدان ونک، در مرکز چشم ونک با شماره تماس : ۰۲۱-۸۸۸۷۴۳۴۹ و ۰۲۱-۸۸۸۷۴۳۹۷ است.

مطب ارومیه : در خیابان امینی ، مقابل استانداری ساختمان پزشکان با شماره تماس ۰۴۴-۳۲۲۲۶۹۶۰

دکتر نوید فتح اله زاده

یکی از متخصصان چشم پزشکی در شهر ارومیه، جراح و متخصص چشم و شبکیه نوزادان نارس است. جراحی لیزیک، لیزر، لنز، آب مروارید،  ناخنک و مشکلات مجاری اشکی در حیطه‌ی تخصص ایشان است.

میزان رضایت از توانمندی این پزشک بالاست. مطب دکتر فتح‌اله‌زاده، متخصص چشم ارومیه خیابان حسنی، جنب بیمارستان زنان کوثر، ساختمان اسپیناس طبقه ۵ و واحد ۱۱ واقع شده است.

شماره تماس: ۰۹۳۶۳۶۳۴۰۶۹

دکتر نیما اسماعیل نسب

یکی پزشکان متخصص چشم پزشکی ارومیه، دکتر اسماعیل نسب است، که بیماران به سبب آب مروارید چشم، انحراف چشم و تنبلی چشم و … به دکتر اسماعیل نسب مراجعه می‌کنند و رضایت بالایی از تشخیص و تجویز درمانی ایشان دارند.

مطب : شهر ارومیه، خیابان جام‌جم، کوی ۴۷

شماره تماس با مطب : ۰۴۴-۹۱۰۱۵۴۰۴

دکتر غلامرضا محمدزاده قوشچی

دکتر محمد زاده با فلوشیپ قرنیه و خارج چشمی در بیمارستان دکتر صولتی شهر ارومیه به طبابت می‌پردازد، و همچنین در خیام شمالی کوچه یکم، ساختمان پزشکان طبقه دوم نیز مطب دارند.

تلفن تماس : ۰۴۴-۳۲۲۲۰۳۶۵

دکتر بهروز رحیم‌لو

یکی از متخصصین چشم پزشکی شهر ارومیه با ۲۲ سال تجربه و فلوشیپ شبکیه است. مطب دکتر در خیابان ورزش روبه‌روی جانبازان ساختمان کاج است.

تلفن تماس : ۰۴۴- ۳۳۴۳۶۵۵۵  و ۰۴۴-۳۲۲۴۲۶۵۹

دکتر بهروز نصیری

یکی از با تجربه‌ترین پزشکان شهر ارومیه، دکتر نصیری با سابقه‌ی ۴۹ ساله است. مطب دکتر در خیابان امام روبه‌روی آموزش و پرورش نصر رازی قرار دارد.

تلفن تماس : 044-32222219

دکتر توحید اشرفی سلطان احمدی

دکتر اشرفی با ۱۹ سال تجربه، متخصص چشم ارومیه خیابان حسنی است و در ساختمان پاستور، واحد ۸ بیماران را معاینه می‌نماید.

شماره تماس با مطب دکتر اشرفی:  044-33431683

دکتر علی مسعودی

دکتر مسعودی با سابقه‌ی کار ۱۵ ساله و فلوشیپ قرنیه و خارج چشمی در خیابان حسنی، مجتمع فریال، واحد ۴ و همینطور بیمارستان امام خمینی به طبابت می‌پردازد.

تلفن تماس جهت دریافت نوبت ویزیت دکتر مسعودی : 044-3466931 و 044-3346636۲

دکتر محمد محمد زاده

با ۲۹ سال سابقه یکی از پزشکان باسابقه و توانمند شهر ارومیه شناخته می‌شود که در طبقه‌ی سوم ساختمان عرفان، خیابان حسنی مطب دارند و همچنین در بیمارستان امام رضا شهر ارومیه واقع در خیابان مولوی نیز در بخش چشم پزشکی فعالیت می‌کنند.

شماره تماس: 044-33432859

دکتر عابد فتاحی

از بهترین چشم‌ پزشکان است که با سابقه‌ی بالای حدود ۳۶ سال در بیمارستان شفا شهر ارومیه به عنوان بهترین چشم پزشک ارومیه و پزشکی خوش‌برخورد شناخته می‌شود. دکتر فتاحی علاوه بر بیمارستان شفا در خیابان خیام جنوبی ، کوی دادگستری، پلاک ۱۵ نیز مطب دارند.

شماره تماس : 044-2224556 و  04۴-222232۴

چشم پزشک ارومیه

سوالات متداول

1. برای دریافت نوبت ویزیت از دکتر چشم پزشک ارومیه باید چگونه عمل کرد ؟

برای دریافت نوبت چشم پزشکی می‌توان با مطب دکتر مورد نظر تماس گرفت، یا به صورت حضوری به مطب مراجعه کرد و نیز می‌توان در مورد برخی از پزشکان نیز می‌توان با سایت‌های نوبت‌دهی آنلاین در صورت فعال بودن پروفایل دکتر، برای دریافت نوبت اقدام کرد.

 با مجله خبری ایتوک بهترین مقالات را دنبال کنید.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
توسعه‌ی پتروشیمی ارومیه کلیسای تاریخی