بازی

اخبار بازی کالاف دیوتی

یکی از محبوب ترین و پرفروش ترین بازی های این روزها call of duty است که توانسته تا حد زیادی گیمر های خود را  راضی نگه دارد و هر روز هم به آن ها اضافه کند. تقریبا هر کسی که کنسول بازی تهیه می کند یک نسخه از کالاف را در کنار آن دارد. این بازی پرطرفدار، با موضوع تیراندازی اول شخص، توسط شرکت Activision منتشر شده است. در ادامه به اخبار این بازی می پردازیم.

گیمر ها در انتظار Modern warfare lll

بازی call of duty:Modern warfare 3، سومین نسخه از سری modern warfare است که در تاریخ ۱۰ نوامبر ۲۰۲۳(۱۹ آبان) برای کنسول های نسل هشتم و نهم و همچنین رایانه های شخصی ارائه خواهد شد. 

این بازی در ادامه modern warfare2 خواهد بود که کاراکتر های محبوبی چون کاپیتان پرایس (Capitan price) و ماکاروف (Makarov)  در آن حضور دارند.

در warfare lll یک حالت جدید به نام Gunsmith به بازیکنان اجازه میدهد تا سلاح های خود را با قطعات و ضمیمه هایی سفارشی سازی کنند. حالت دیگری هم به نام Zombies که یک مکانیسم جدید است و مکانیک گیم پلی برای حالت Co-op را ست می کند، در این ورژن برای گیمیر ها ارائه شده است.   

بد نیست بدانید که بازی Call Of Duty: Warzone Mobile که یک حالت Free Royal Battle است تا بهار 2024 به تاخیر افتاده است. این بازی که قرار بود در سال 2023 عرضه شود، به دلایل نامشخصی به سال آینده موکول شده است. 

کالاف 20 ساله شد!

بازی كالاف ديوتي که در سال 2023، بیست سالگی خود را جشن خواهد گرفت. این بازی محبوب که در سال 2003 با محوریت جنگ جهانی دوم کار خود را آغاز کرده بود، تا کنون بالغ بر 30 عنوان بازی با موضوعات مختلف را وارد صنعت گیمینگ کرده است. کمپانی Activision به این مناسب تریلر ویدئویی ویژه ای را منتشر کرده است.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
توسعه‌ی پتروشیمی ارومیه کلیسای تاریخی