بازی

اخبار بازی کلش آف کلنز

همه ما به نحوی با این بازی آشنایی داریم. بازی کلش آف کلنز توسط شرکت suppercell توسعه داده شده است. در این بازی باید دهکده خودتان را بسازید، برای خودتان قبیله تشکیل دهید و در جنگ های قبیله ای آنلاین با گیمر های واقعی، شرکت کنید. از بزرگ‌ترین جذابیت‌های این بازی، شخصیت های جنگنده با قدرت های عجیب غریب آنهاست. از دیگر امکانات جذاب این بازی میتوان به ساخت ساز دهکده، جنگ های قبیله ای، بازی های دوستانه و… اشاره کرد. در سال های اخیر در ایران، گیمر های زیادی از طریق این بازی درآمد میلیونی کسب کرده‌اند. 

اخبار بازی کلش در سال 2023

به تازگی، در ماه اکتبر برای کلش آپدیت جدیدی منتشر شده است. این ورژن یک منطقه جدید به نام «معادن گول» به بازی اضافه شده است که شما و اعضای کلن خود میتوانید آن را بسازید. با اضافه شدن معدن گول دو نوع سرباز به این بازی اضافه شده‌اند که شامل سربازان کاپیتال و سربازان مگا هستند. همچین یک جادوی جدید به نام شتاب بی پایان در این ورژن اضافه شده است که سرعت حملات شما را به سطح جدیدی می‌برد. یک اتفاق جدید دیگر، اضافه شدن دفاع و تله جدید، شامل دفاع گول و تله نیزه است.

از بازی  clash royal چه خبر؟ 

بازی Clash Royale یک بازی استراتژیک و چند نفره در زمان واقعی است که توسط شرکت Supercell توسعه داده شده است. در این بازی، شما باید با استفاده از کارت‌های خود، دک خود را بسازید و در مقابل دک‌های حریف خود به مبارزه بپردازید. با پیشرفت در بازی، می‌توانید کارت‌های جدید را به دک خود اضافه کنید و به دک‌های قدرتمند‌تر دست پیدا کنید. آخرین نسخه این بازی در تاریخ 5 اکتبر 2023 منتشر شده است. شما می‌‌توانید این بازی را از سایت Uptodown دانلود کنید. لطفا توجه داشته باشید که برای دانلود و نصب این بازی، نیاز به دستگاه با سیستم عامل آندروید 5.0 یا بالاتر دارید.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
توسعه‌ی پتروشیمی ارومیه کلیسای تاریخی