سینما و تئاترفرهنگی

فروش بلیط جشنواره فجر آغاز شد

بر اساس اعلام آمادگی سامانه‌های فروش بلیت و برنامه‌ریزی‌های کمیته امور تئاتر، مخاطبان می‌توانند از ساعت 10 امروز با مراجعه به پایگاه‌های فروش بلیت، بلیت‌های چهل و دومین جشنواره فیلم فجر 2020 را خریداری کنند. با توجه به اعلام آمادگی سامانه های فروش بلیت و برنامه ریزی های انجام شده توسط کمیته تئاتر، مخاطبان می توانند از ساعت 10 امروز به سکوهای فروش بلیت iticket.ir، irantic.com، cinematicket.org و گیشه هفت (gisheh7.ir)  برای خرید بلیت مورد نظر خود مراجعه کنند.  از طرفی برای حفظ حقوق مخاطب و سهولت دسترسی متقاضیانی که بعد از 12 بهمن ماه به سینماهای عمومی مراجعه می کنند می توانند مشروط به باقیمانده ظرفیت فیلم مورد نظر بلیط خود را از گیشه سینما تهیه کنید.

خرید بلیط محدودیت دارد

امکان خرید چهار بلیت از هر فیلم به ازای هر شماره تلفن همراه وجود خواهد داشت. بنابراین مخاطب باید در هنگام خرید فیلم، سینما، سالن، روز و ساعت نمایش را با دقت انتخاب کند. بدیهی است بلیط های خریداری شده قابل کنسل یا تعویض نیستند. امکان سرویس دهی بهینه به مخاطبان و مرکز تماس بسترهای فروش بلیت از ساعت 10 صبح تا 22 پاسخگوی تماس کاربران خواهد بود.

قیمت خرید بلیط

بر اساس تصمیم کمیته نمایش چهل و دومین جشنواره جهانی فیلم فجر، قیمت بلیت فیلم های جشنواره در سینماهای راگا، شکوفه، تماشا، کیان، کوثر، هنر پیشوا، نسیم شهر، فجر اسلام شهر، مرداس و پرند 50 هزار تومان و سایر سینماهای مردمی 60 هزار تومان در نظر گرفته شده است. البته موارد ذکر شده مربوط به تهران است و زمان فروش بلیت فیلم های جشنواره در استان ها متعاقبا اعلام خواهد شد.

البته موارد ذکر شده مربوط به تهران است و زمان فروش بلیت فیلم های جشنواره در استان ها متعاقبا اعلام خواهد شد.

زمان‌بندی اکران فیلم جشنواره

اکران دو فیلم «شکار حلزون» و «احمد» در جدول نمایش‌خانه جشنواره جابجا شد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
توسعه‌ی پتروشیمی ارومیه کلیسای تاریخی