بازی

تجربه هیجان بی نهایت در بازی فورتنایت

 بازی فورتنایت (Fortnite) یک بازی بتل رویال آنلاین است که توسط شرکت Epic Games توسعه داده شده و سپس منتشر شده است. این بازی در اصل به عنوان حالتی از بازی Fortnite: Save the World شروع شد، اما به سرعت  تبدیل به یک بازی بتل رویال مستقل شد و جلب توجه بسیاری از گیمر های جهانی را به خود جلب کرد.

در Fortnite Battle Royale، شما با 99 بازیکن دیگر در یک جزیره وسیع و متغیر قرار می‌گیرید و باید تا آخرین بازیکن بازنده باقی بمانید. بازیکنان می‌توانند ساختمان‌ها، سلاح‌ها، و ابزارهای مختلف را جمع‌آوری کنند و برای بقا و مبارزه با دیگر بازیکنان از آنها استفاده کنند.

فورتنایت همچنین با توسعه مدل‌های کارکردی درون بازی، چالش‌ها و رویدادهای زمانی مختلف برای جلب توجه گیمرها به خود ادامه می‌دهد. این بازی بسیار محبوب و پرطرفداری است و به عنوان یکی از اولین بازی‌های متنازعه در سبک بتل رویال به شمار می‌آید.

اخبار اخرین بروزرسانی بازی fornite

آخرین نسخه بازی فورت نایت، Fortnite Chapter 4 Season 3 است که در تاریخ ۸ مارس ۲۰۲۲ منتشر شده است. تغییرات اعمال شده در این نسخه شامل اضافه شدن چندین سلاح جدید، افزایش قابلیت های سفارشی سازی، بهبود کیفیت گرافیک و بهبود عملکرد بازی هستند.

نوشته های مشابه

تا اینجا تاثیرگذارترین بازی ها دنیای گیمینگ را معرفی کردیم و در ادامه  به لیست پرطرفدارترین و معروف ترین بازی ها در سال 2023 می پردازیم:

1.Mortal Kombat 1

2.Street Fighter 6

3.Residant Evil 4

4.Hi-Fi Rush 

5.Dead space 

6.Dredge

7.Metroid Prime Remastered

8.Pikmin 4

9.Pizza Tower

10.Fire Emblem Engage 

11.Assassin’s Creed Mirage

12.The legend of Zelda

بازی های جهانی برای جذب مخاطب و محبوب تر شدن معمولا ماهانه آپدیت های جدید با ویژگی های منحصر به فرد به کاربران خود ارائه میدهند. در آخرین آپدیت و اخبار بازی کالاف دیوتی موبایل حضور کاپیتان پرایس را میبینیم. همچنین در آخرین آپدیت بازی کلش آف کلنز معادن گول بازی را برای گیمرها بسیار هیجان انگیز تر کرده است. بازی کرش بندیکوت هم همچنان با آپدیت های قدرتمند در راس بازی های پلی استیشن است.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
توسعه‌ی پتروشیمی ارومیه کلیسای تاریخی