بیمارستان های ارومیه

بیمارستان میلاد ارومیه

بیمارستان میلاد ارومیه یکی از معروف ترین بیمارستان ‌های ارومیه است.  بیمارستان میلاد خدمات درمانی عمومی و تخصصی را ارائه می‌دهد و با داشتن تیم پزشکی و کادر متخصص، به ارائه خدمات درمانی با استانداردهای بالا می‌پردازد.

بیمارستان میلاد شهر ارومیه دارای سرویس‌های مختلفی مانند بخش داخلی، جراحی، اورژانس، پزشکی هسته‌ای، آزمایشگاه و رادیولوژی است. در ادامه مقاله به معرفی بیمارستان میلاد می‌پردازیم. همچنین می‌توانید اگر علاقمند هستید مقاله بیمارستان مطهری ارومیه را بخوانید.

معرفی بیمارستان میلاد ارومیه شهر ارومیه

بیمارستان بین‌المللی میلاد در ارومیه واقع شده و به عنوان بزرگترین بیمارستان خصوصی کشور شناخته می‌شود. بیمارستان میلاد ارومیه به مساحت ۹۳۰۰ متر مربع احاطه شده است. زیربنای این بیمارستان حدود ۵۷۱۶۰ متر مربع است و دارای ظرفیت ۳۰۰ تخت خواب می‌باشد.

سهام بيمارستان به بیش از ۲۰۰ نفر از پزشکان متخصص و فوق‌تخصص استان، که برخی از آنها مقیم خارج از کشور هستند، تعلق دارد. بیمارستان میلاد ارومیه با رعایت استانداردهای بین‌المللی ساخته شده است و آمادگی ارائه خدمات پزشکی به بیماران کشورهای همسایه از جمله آذربایجان، ارمنستان، نخجوان، عراق و ترکیه را داراست.

امکانات بیمارستان مبلاد ارومیه

امکانات بیمارستان میلاد ارومیه

بیمارستان میلاد ارومیه با استفاده از تجهیزات پزشکی پیشرفته و بهره‌گیری از آخرین پیشرفت‌های جهانی در سیستم‌های مدیریت اطلاعات بیمارستانی می‌باشد. همچنین، بیمارستان میلاد ارومیه یکی از اولین بیمارستان‌های هوشمند خصوصی در ایران است. در زیر امکانات بیمارستان میلاد ارومیه را مشاهده می‌کنید:

1.در این بیمارستان از سیستم BMS برای کنترل هوشمند سیستم روشنایی و تهویه مطبوع استفاده می‌شود و روشنایی و تهویه هر اتاق با استفاده از تبلت قابل کنترل است.

2.بیمارستان میلاد ارومیه به سیستم HIS مجهز است که به معنای پیاده‌سازی یکپارچه تولید اطلاعات مربوط به مدیریت تمامی فعالیت‌های سلامت، از قبیل برنامه‌ریزی، نظارت، هماهنگی و تصمیم‌گیری است.

3.سیستم بیمارستان به صورت Paperless Hospital عمل می‌کند، به این معنی که بدون استفاده از کاغذ و پرونده اداری مدیریت می‌شود. بیماران می‌توانند از طریق اینترنت وقت ملاقات رزرو کنند و اقدامات مورد نیاز برای بستری شدن را انجام دهند، بدون نیاز به بروکراسی اداری و مراجعه به حسابداری پذیرش و بستری شوند.

4.بیمارستان میلاد ارومیه مجهز به سیستم مخابراتی پیشرفته بر اساس شبکه IP (Voice over IP) است. این سیستم امکان برقراری تماس داخلی با پزشکان را در هر زمان و در هر نقطه از کشور فراهم می‌کند. همچنین، بیمارستان از سیستم کنترل تردد افراد در بخش‌های حساس و اطاق‌های عمل با استفاده از رمز برای ورود به این قسمت‌ها استفاده می‌کند.

5. سیستم PACS نیز برای انتقال تصاویر رادیولوژی به صورت لحظه‌ای با استفاده از شبکه به قسمت‌های مختلف بیمارستان استفاده می‌شود. این سیستم امکان ارسال سریع تصاویر رادیولوژی به بخش‌های مختلف را فراهم می‌کند.

6. با استقرار سیستم Shouting، نمونه‌های آزمایش بیماران به طور اتوماتیک به آزمایشگاه ارسال می‌شوند و داروهای مورد نیاز از طریق لوله‌ها و با فشار هوا از داروخانه به بخش‌ها و اتاق عمل ارسال می‌شود، بدون نیاز به حمل آنها توسط خدمه.

7. سیستم Nurscal یا سیستم اخطار پرستار، که در کنسول‌ها و سرویس‌ها بصورت بی‌سیم نصب شده است، شامل ساعتی است که به دست پرستاران بسته شده و در صورت استفاده بیمار از آن، به پرستار اعلام می‌شود.

8. بیمارستان میلاد ارومیه دارای بخش VIP است که سوئیتی با اتاقی برای بیمار و همراه فراهم می‌کند تا بیمار و همراهانش در آنجا احساس در خانه کردن را داشته باشند.

9. بیمارستان ميلاداروميه دارای باند هلیکوپتر است که به صورت اورژانسی بیماران را از شهرهای مختلف به بیمارستان منتقل می‌کند.

10. در مورد پرستاران و کادر تشخیصی و درمانی بیمارستان، بعد از شرکت در آزمون‌های کتبی و عملی و گذراندن دوره‌های تکمیلی، انتخاب و استخدام می‌شوند.

لیست پزشکان کودکان بیمارستان مطهری ارومیه که از جمله بهترین متخصصان کودک می باشند برای آدرس و مشخصات آنها کلیک نمایید.

تخصص‌های ارائه شده در بیمارستان میلاد ارومیه

 

۱. درمانگاه عمومی

۲. ارولوژی

۳. ارتوپدی

۴. زنان و مامایی و ناباروری

۵. جراحی اعصاب

۶. گوش، حلق و بینی

۷. چشم

۸. کلینیک چاقی و سلامت تغذیه

۹. درد و تسکین درد

۱۰. اطفال

۱۱. داخلی

بخش‌های بیمارستان میلاد ارومیه

 

۱. اتاق عمل: جایگاهی که عمل جراحی‌ها انجام می‌شود.

۲. ICU (واحد مراقبت ویژه): بخشی از بیمارستان که بیمارانی که نیاز به مراقبت ویژه دارند، در آنجا مراقبت می‌شوند.

۳. اورژانس: بخشی از بیمارستان که بیماران اورژانسی و نیازمند مراقبت فوری را دریافت می‌کنند.

۴. بخش بستری: بخشی از بیمارستان که بیماران برای درمان و مراقبت بیشتر و بستری شدن در آنجا اقامت می‌کنند.

۵. آزمایشگاه: محلی که تست‌ها و آزمایش‌های پزشکی برای تشخیص و پیگیری بیماران انجام می‌شود.

۶. سی‌تی اسکن: مرکز تصویربرداری که از تکنولوژی سی‌تی اسکن برای تهیه تصاویر تشخیصی استفاده می‌کند.

۷. NICU (واحد مراقبت ویژه نوزادان): بخشی از بیمارستان که نوزادان نیازمند مراقبت ویژه پزشکی قرار می‌گیرند.

لیست پزشکان بیمارستان میلاد ارومیه

در زیر لیست پزشکان بیمارستان میلاد ارومیه را مشاهده می‌کنید:

دکتر مهسا تیمور پور متخصص جراحی زنان زایمان، دکتر کامران جمشیدی متخصص بیهوشی و مراقبتهای ویژه، دکتر اسد هاشمی فوق تخصص گوارش کبد و مجاری صفراوی، دکتر عطا رادمرد متخصص گوش و حلق و بینی، دکتر مهرداد محمودی فوق تخصص جراحی عروق و جراحی قلب، دکتر سعید فرزاد فوق تخصص روانپزشکی کودک، دکتر ابراهیم شیرزاده متخصص گوش و حلق و بینی، دکتر بهزاد سینایی فلوشیپ فوق تخصصی طب تسکینی، دکتر شیوا نوروزی نیا فلوشیپ فوق تخصصی درد، دکتر سعید صمد زاده متخصص کلیه و مجاری ادراری، دکتر علی اصغر سودی متخصص عفونی، دکتر سهیلا اسدالهی متخصص کودکان و نوزادان، دکتر آیسان ضیائی نیا متخصص تغذیه و رژیم، دکتر مهرداد تهامی متخصص جراح کلیه و مجاری ادراری، دکتر حمید رضا افشار جو متخصص عفونی داخلی، دکتر ابراهیم طایفه متخصص پوست ، مو ، زیبایی، دکتر سینا ایلخانی متخصص جراح فک و صورت، دکتر طاهرمحیط مافی متخصص جراح کلیه و مجاری ادراری

لیست پزشکان بیمارستان میلاد ارومیه

بیمه‌های طرف قرار داد با بیمارستان میلاد ارومیه

بیمه‌های زیر با بیمارستان میلاد ارومیه قرارداد بسته‌اند و بیمه‌گیرندگان می‌توانند از خدمات و درمان‌های ارائه شده توسط این مرکز استفاده کنند. بیمارستان میلاد ارومیه قراردادهایی با بیمه‌های زیر دارد:

 

  1. 1. تامین اجتماعی
  2. 2. سلامت
  3. 3. نیروهای مسلح
  4. 4. کمک رسان
  5. 5. سینا
  6. 6. ملت
  7. 7. ایران
  8. 8. نوین
  9. 9. دانا
  10. 10. سردفتران
  11. 11. کار آفرین
  12. 12. پارسیان
  13. 13. صدا سیما
  14. 14. میهن
  15. 15. بیمه تجارت نو
  16. 16. صنعت نفت
  17. 17. البرز
  18. 18. سرمد
  19. 19. آسیا
  20. 20. کوثر
  21. 21. تعاون

آدرس و تلفن بیمارستان میلاد ارومیه

آدرس: مولوی۲،فردوسی۲،بیمارستان بین المللی میلاد ارومیه

با استفاده از نقشه بیمارستان میلاد ارومیه راحت‌تر می‌توانید بیمارستان میلاد ارومیه را پیدا کنید.

تلفن بیمارستان میلاد ارومیه: ٣١٠١٠

سوالات متداول

بیمارستان میلاد ارومیه ارومیه کجاست؟

بیمارستان میلاد ارومیه آدرس: مولوی۲،فردوسی۲،بیمارستان بین المللی میلاد ارومیه

نوبت دهی بیمارستان میلاد ارومیه چگونه است؟

نوبت دهی بیمارستان میلاد ارومیه به این صورت است که شما می‌توانید به صورت اینترنتی به سایت نوبت دهي رفته و برای هر بخش که می‌خواهید نوبت بگیرید.

با مجله خبری اختصاصی ارومیه ایتوک بهترین اخبار را دنبال کنید.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
توسعه‌ی پتروشیمی ارومیه کلیسای تاریخی