استارت آپ

رفع مسائل کسب‌وکار و توسعه ایده‌های استارتاپی در اینوتکس ۲۰۲۳

پاویون مشاوران در نمایشگاه INOTEX 2023 که همزمان با برگزاری نمایشگاه در پارک فناوری پردیس برگزار می‌شود، هدفش رفع مسائل کسب‌وکار و توسعه ایده‌های استارت‌آپی است. در این پاویون، اساتید برجسته دانشگاه‌های برتر کشور نیز حضور دارند که در زمینه کارآفرینی تخصص دارند. در این دوره از برگزاری پاویون مشاوران، در ۱۸ حوزه تخصصی مختلف مشاوره‌ها ارائه می‌شود. همچنین، جلسات حضوری و آنلاین نیز برگزار می‌شوند تا به تعداد بیشتری از مخاطبان و منتورها خدمات رسانی شود.

در پاویون مشاوران نمایشگاه INOTEX 2023، هر متقاضی می‌تواند از وقت مشاوره ۲۰ دقیقه‌ای استفاده کند و امکان برنامه‌ریزی برای همکاری و صحبت‌های بیشتر در خارج از زمان برگزاری نمایشگاه نیز وجود دارد. برنامه ریزی حضور منتورها بر اساس مهارت‌ها و حوزه‌های تخصصی آن‌ها انجام می‌شود و جلسات مشاوره برنامه‌ریزی و اجرا می‌شوند.

برای شرکت و حضور در پاویون مشاوران و استفاده از خدمات آن، متقاضیان می‌توانند از طریق آدرس inotex.com/mentorship درخواست خود را ثبت کنند.

نمایشگاه بین‌المللی INOTEX 2023 در تاریخ ۱۹ تا ۲۲ اردیبهشت ماه در پارک فناوری پردیس برگزار می‌شود.

برگزاری سالانه ۱۵۰ رویداد استارتاپی در سطح مراکز علمی کاربردی

مطابق با سیاست‌های راهبردی دانشگاه جامع علمی کاربردی در حوزه نوآوری و فناوری، توجه به برگزاری رویدادهای مسئله‌محور به عنوان یکی از سازوکارهای موثر در ارتباط دانشگاه با صنعت و جامعه و ایجاد تأثیر در زیست بوم نوآوری مورد توجه قرار می‌گیرد.

معاون پژوهش و فناوری دانشگاه جامع علمی کاربردی اظهار داشت که در سطح مراکز آموزش علمی کاربردی، به طور متوسط هر سال حدود ۱۵۰ رویداد استارتاپی تخصصی برگزار می‌شود که به عنوان درگاهی برای ورود به مراکز رشد و نوآوری در نظر گرفته می‌شوند.

وی افزود که در سال گذشته بیش از ۱۷۰ مجوز رویداد استارتاپی صادر شده است و در دستورالعمل جدید برگزاری رویدادهای استارتاپی، تمرکز بر استفاده حداکثری از ظرفیت فناوران برای حل مسائل و پاسخ به نیازها، مشکلات و بهره‌برداری از فرصت‌های اقتصادی استانی و ملی قرار دارد. همچنین، استفاده از ظرفیت‌های بین‌المللی در برگزاری رویدادهای استارتاپی و توسعه اشتغال از طریق نوآوری و فناوری در نظر گرفته شده است.

صدر توضیح داد: امیدواریم با همکاری واحدهای استانی دانشگاه و مراکز آموزش علمی کاربردی، سطح کیفی رویدادهای استارتاپی و توسعه فضای نوآوری در دانشگاه را ارتقا دهیم و در جهت ایجاد اشتغال مولد و نوآورانه، گامی مؤثر برداریم.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
توسعه‌ی پتروشیمی ارومیه کلیسای تاریخی