لوازم خانگی

معرفی فناوری های ماشین ظرفشویی جی پلاس

جی پلاس یکی از برندهای معتبر ایرانی است که سابقه نمایندگی محصولات الجی را بر عهده داشته است. این برند با ارائه محصولات متنوعی نظیر ماشین ظرفشویی، ماشین لباسشویی، تلویزیون و … اعتبار خوبی در میان مشتریان به دست آورده است. در این مطلب قصد داریم همراه ایتوک به معرفی فناوری‌های ماشین ظرفشویی جی پلاس بپردازیم.

شناخت فناوری‌های ماشین ظرفشویی و به کار بردن آن‌ها، تجربه استفاده از یک محصول با کیفیت را برای ما به ارمغان می‌آورد. با ما همراه باشید تا فناوری‌های ماشین ظرفشویی جی پلاس را آشنا شوید.

از بهترین برنامه‌های شستشوی ماشین ظرفشویی که در تمامی آن‌ها وجود دارد، می‌توانیم به برنامه شستشوی ظروف کریستال و بلور، تعیین درجه مناسب آب و صرفه‌جویی در مصرف انرژی اشاره کنیم. در زیر برنامه‌های مهم ماشین ظرفشویی جی پلاس را معرفی می‌کنیم:

1. برنامه Intensive (شستشوی شدید): این برنامه برای شستشوی ظروفی که شدت آلودگی آن‌ها بسیار بالا است، به کار می‌رود.

2. برنامه Eco (شستشوی اقتصادی): برنامه Eco به عنوان شستشوی اقتصادی شناخته می‌شود، چون با فعال کردن آن در مصرف آب و برق صرفه‌جویی می‌شود.

3. برنامه Pre-wash (پیش‌شستشو): کاربرد این برنامه پیش از شستشو است. در مواقعی که ظروف به خیس شدن نیاز دارند، لازم است از این برنامه استفاده کنید سپس برنامه دیگری را به کار ببرید.

4. برنامه 90/60 Min (90/60 دقیقه): با استفاده از این برنامه، شستشوی ظروف در یک ساعت یا یک ساعت و نیم انجام می‌شود. بهتر است از این برنامه جهت شستوی ظروف با شدت کثیفی بالا استفاده کنید.

5. برنامه Quick 30 (شستشوی سریع 30 دقیقه): این برنامه با نام‌های Quick 30، 30 Min، Rapid در ماشین ظرفشویی‌های جی پلاس دیده می‌شود که برای شستشوی ظروف با میزان کثیفی کمپویا و عجله‌ای مناسب است. این برنامه در مدت زمان کوتاهی که به آن اختصاص می‌دهید، ظروف را تمیز و ضدعفونی می‌کند.

6. برنامه Glass (شستشوی ظروف شیشه‌ای): این برنامه برای شستشوی ظروف شیشه‌ای و ظروف آشپزخانه‌ای آشکارسازی شده است. با استفاده از این برنامه، ظروف شیشه‌ای به‌طور ملایم و بدون خط و خش شسته می‌شوند.

7. برنامه Auto (خودکار): این برنامه با استفاده از حسگرهای مختلف، میزان آلودگی ظروف را تشخیص می‌دهد و برنامه شستشو را به‌طور خودکار تنظیم می‌کند. این برنامه برای راحتی و سهولت استفاده توصیه می‌شود.

8. برنامه Baby Care (مراقبت از نوزاد): این برنامه برای شستشوی ظروف نوزادان و اسباب‌بازی‌های کودکان استفاده می‌شود. با استفاده از این برنامه، ظروف با کیفیت و بدون باقی‌مانده مواد ضدعفونی می‌شوند.

به طور کلی، جی پلاس با ارائه برنامه‌های متنوع و هوشمند، سعی در ارائه تجربه‌ی بهتری از شستشوی ظروف دارد. همچنین، تمرکز بر صرفه‌جویی در مصرف آب و انرژی نیز از ویژگی‌های مهم ماشین ظرفشویی‌های جی پلاس است.

انتهای مطلب/

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
توسعه‌ی پتروشیمی ارومیه کلیسای تاریخی