سفرسفر و گردشگریفرهنگی

هتل کارا ارومیه

هتل کارا ارومیه از هتلهای سه ستاره است و هتلی با چشم‌انداز زیبا است که در خیابان شیخ تپه ارومیه واقع شده است. این هتل در سال ۱۳۹۹ ساخته شده و دارای ۹ طبقه و ۳۵ واحد اقامتی است.  یکی از مزایای هتل  کارا  شهر ارومیه، دسترسی آسان به مراکز گردشگری محلی است. مسجد جامع، بازار ارومیه و کلیسای ننه مریم از جمله مکان‌هایی هستند که به راحتی از هتل قابل دسترسی هستند. نزدیکی این هتل به دانشگاه ادبیات شهر ارومیه نیز یکی از ویژگی‌های آن است. همچنین، واقع شدن در فاصله 1.5 کیلومتری از جاذبه‌های طبیعی مانند پارک های ارومیه نیز یک امتیاز برای این هتل است. رزرو هتل کارا شهر ارومیه به صورت آنلاین اماکن پذیر است. نظرات هتل کارا ارومیه مثبت هستند و مردم رضایت زیادی از این هتل دارند.

جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد اقامتگاه بوم گردی تخت سلیمان به این بلاگ مراجعه کنید.

پرسنل هتل  کارا ارومیه آموزش دیده و با تجربه است و با افتخار آماده میزبانی از مهمانان گرامی و مسافران عزیز هستند. آن‌ها تلاش می‌کنند تا اقامت شما را بهترین تجربه ممکن کنند و به نیازها و خواسته‌های شما پاسخ دهند. هتل  کارا ارومیه با اتاق‌های تمیز و زیبا، امکانات مناسب و موقعیتی مناسب، گزینه‌ی مناسبی برای اقامتی لذت‌بخش در شهر ارومیه باشد.

 

درباره هتل های ارومیه بیشتر بدانید.

امکانات هتل کارا ارومیه

آسانسور، صندوق امانات، لابی، سرویس بهداشتی فرنگی (لابی)، سرویس بهداشتی ایرانی (لابی)، تاکسی سرویس، کافی شاپ، رستوران، سالن صبحانه خوری و صبحانه هتل کارا ارومیه به صورت بوفه، کارکنان مسلط به زبان انگلیسی و زبان ترکی استانبولی و زبان کردی، تلویزیون در لابی، مبل، خدمات، روم سرویس، پذیرش بیست و چهار ساعته، لاندری، خدمات بیدار باش، اینترنت در لابی، اینترنت در اتاق، دستگاه واکس کفش، خدمات تور، اتاق چمدان، فتوکپی، آژانس مسافرتی، ترانسفر با هزینه، پرینتر

امکانات هتل کارا ارومیه
امکانات هتل کارا ارومیه

 

قوانین و مقررات هتل کارا ارومیه

 

ساعت تحویل اتاق ساعت 14:00 می‌باشد. این بدان معنی است که مهمانان می‌توانند از ساعت 14:00 به بعد وارد اتاق‌های خود شوند.

ساعت تخلیه اتاق ساعت 12:00 است. در صورتی که مهمانان تا قبل از ساعت 12:00 اتاق را تخلیه نکنند، ممکن است مبلغ اضافی برای ادامه اقامت درخواست شود. درباره هتل آتا سلماس و امکانات آن بیشتر بدانید.

قانون خردسال

برای رزرو هتل در صورتی که سن مهمان بین 0 تا 6 سال باشد، اقامت آن رایگان است. اما اگر سن مهمان بین 6 تا 10 سال باشد، مبلغ رزرو 50% از نرخ برد محاسبه می‌شود. همچنین، اگر سن مهمان بیشتر از 10 سال باشد، به عنوان یک مهمان بزرگسال محسوب می‌شود.

 

قوانین پذیرش

مهمانان برای پذیرش در هتل باید مدارک شناسایی معتبر را ارائه کنند. معمولاً اصل شناسنامه و کارت ملی یا پاسپورت مورد نیاز هستند. همچنین، زوج‌های ایرانی نیاز به داشتن شناسنامه عکس‌دار زوجین دارند و مهمانان خارجی باید دارای مهر ویزا و مهر ورود به ایران باشند.

 

سایر قوانین

ورود حیوانات خانگی به هتل ممنوع است و استعمال دخانیات نیز مجاز نیست و ممکن است با جریمه همراه باشد. همچنین، ایجاد خسارت به اتاق و مالکیت هتل تحت عنوان جریمه قرار می‌گیرد و هرگونه خرابی وسایل اتاق توسط پرسنل هتل بررسی خواهد شد.

 

قوانین عمومی

پذیرش آقایان و خانم‌ها تنها با ارائه کارت ملی و شناسنامه عکس‌دار فرد امکان‌پذیر است. همچنین، اقامت زوج‌های ایرانی به تنهایی با همراه داشتن شناسنامه عکس‌دار زوجین امکان‌پذیر است و استفاده از اتاق مشترک برای آقا و خانم‌ها با تبعه خارجی نامحرم مجاز نیست.

 

 

 

اتاق‌ها و امکانات آن‌ها در هتل کارا ارومیه

 

اتاق‌های هتل  کارا ارومیه دارای امکانات و تجهیزات کاملی هستند که شما و همراهانتان را در طول اقامت راحت و راضی خواهند کرد. هتل کارا با فضای زیبا و امکانات مدرن خود، محلی مناسب برای اقامت در این شهر زیباست. در زیر به معرفی اتاق‌های هتل کارا ارومیه می‌پردازیم.

 

اتاق یک تخته

 

این اتاق برای افرادی مناسب است که به تنهایی به ارومیه سفر می‌کنند، مانند افرادی که برای امور کاری، تحصیلی یا تجاری به شهر می‌آیند. این اتاق دارای تختی راحت با پتو و ملحفه های تمیز است. مبلمان شیک و زیبا، پنجره هایی که نور طبیعی را به اتاق می‌آورند و امکانات دیگری نیز در این اتاق فراهم شده است.

اتاق یک تخته دارای امکاناتی مانند یخچال، روم سرویس، مینی بار (با هزینه)، چایساز، آب معدنی، کمد لباس، دراور، رخت آویز، آینه، میز آرایش، دمپایی مخصوص اتاق، تلفن، تلویزیون، اینترنت، سیستم تهویه مطبوع، سیستم اعلام حریق، میز و صندلی، صندوق امانات، سیستم گرمایشی شوفاژ و سرمایشی اسپلیت، سیستم اطفاء حریق، حمام اختصاصی، حوله حمام، دمپایی حمام و دستشویی، سرویس بهداشتی فرنگی، دستمال، صابون، شامپو، خمیر دندان، مسواک، امکان شارژ وسایل الکترونیکی در اتاق، شبکه پخش فیلم، میز تحریر، آباژور و صبحانه رایگان می‌باشد.

اتاق یک تخته ظرفیت اضافه برای نفر اضافه ندارد.

 

 

اتاق دو تخته (دبل)

 

این اتاق برای زوج‌ها و افرادی که به صورت دو نفره به ارومیه سفر می‌کنند مناسب است. اتاق دو تخته دبل دارای یک تخت دبل با پتو و ملحفه های تمیز است.

فضای بزرگ، پنجره هایی که با پرده های زیبا پوشیده شده‌اند، مبلمان، میز و صندلی، چایساز، یخچال، کمد لباس، مینی بار (با هزینه)، رخت آویز، آب معدنی، میز آرایش، دراور، دمپایی مخصوص اتاق، آینه، روم سرویس، اینتمکان، تلفن، تلویزیون، سیستم اعلام حریق، سیستم گرمایشی شوفاژ و سرمایشی اسپلیت، سیستم اطفاء حریق، حوله حمام، دمپایی حمام و دستشویی، حمام اختصاصی، سرویس بهداشتی فرنگی، دستمال، صابون، شامپو، خمیر دندان، مسواک، امکان شارژ وسایل الکترونیکی در اتاق، شبکه پخش فیلم، میز تحریر، آباژور و صبحانه رایگان نیز در این اتاق فراهم شده است.

اتاق دو تخته دبل ظرفیت اضافه برای یک نفر اضافه ندارد.

 

 

اتاق دو تخته توئین

 

اتاق دو تخته دارای دو تخت سینگل می‌باشد که با پتو و ملحفه‌های تمیز مجهز شده است. امکانات این اتاق مانند دیگر اتاق‌های این هتل است که در بالا ذکر شد.

 

 

اتاق سه تخته

 

اتاق سه تخته نیز دارای یک تخت دبل و یک تخت سینگل است و امکانات و تجهیزاتی همانند اتاق‌های دیگر را داراست. این نوع اتاق برای خانواده‌ها و گروه‌هایی که به همراه هم سفر می‌کنند، مناسب است.

 

 

اتاق دو تخته تراس دار

 

اتاق دو تخته تراس دار هتل کارا با پنجره های بزرگ و پرده های زیبا و یک تراساست که شما می توانید در ساعاتی که در اتاق هستید از این محل بیرون را تماشا کنید و از مناظر اطراف لذت ببرید. اتاق دو تخته دبل لوکس نیز برای زوج های جوانی که به ارومیه سفر می کنند، اقامتگاه مناسبی است. این اتاق با امکاناتی مانند فضای بزرگ، تخت دبل، مبلمان شیک و امکانات دیگر، اقامتی راحت و لذت بخش را برای شما فراهم می کند.

 

 

سوئیت یک خوابه چهار تخته

 

اگر با دوستان خود سفر می کنید، سوئیت یک خوابه چهار تخته نیز گزینه خوبی برای شماست. این سوئیت با فضای آرام و دل‌باز، چهار تخت و امکانات مشابه اتاق‌ها، اقامتی شاد و راحت را برای شما و همراهانتان فراهم می کند.

 

 

 

فاصله هتل کارا ارومیه تا مکان‌های دیدنی پر طرفدار

 

 

پارک جنگلی ارومیه: فاصله تقریبی ۱.۲ کیلومتر

موزه ارومیه: فاصله تقریبی ۱.۹ کیلومتر

سه گنبد ارومیه: فاصله تقریبی ۲.۲ کیلومتر

کلیسای سنت ماری ارومیه: فاصله تقریبی ۲.۹ کیلومتر

بازار ارومیه: فاصله تقریبی ۳.۶ کیلومتر

تفرجگاه بند ارومیه: فاصله تقریبی ۹.۶ کیلومتر

بیمارستان فاطمیه ۲: ۱ کیلومتر و ۴۱۲ متر – حدود ۲ دقیقه با خودرو

پارک جنگلی شیخ تپه ۴: ۱ کیلومتر و ۷۲۳ متر – حدود ۴ دقیقه با خودرو

بیمارستان شهید مطهری ۲: ۱ کیلومتر و ۷۳۱ متر – حدود ۲ دقیقه با خودرو

بیمارستان امام رضا ارومیه: ۲ کیلومتر و ۲۱ متر – حدود ۴ دقیقه با خودرو

برج سه گنبد: ۲ کیلومتر و ۴۳۲ متر – حدود ۴ دقیقه با خودرو

بیمارستان آیت الله طالقانی: ۲ کیلومتر و ۷۱۲ متر – حدود ۳ دقیقه با خودرو

سینما انقلاب: ۳ کیلومتر و ۳۶۱ متر – حدود ۶ دقیقه با خودرو

مسجد جامع: ۳ کیلومتر و ۴۲۴ متر – حدود ۵ دقیقه با خودرو

مجتمع تجاری عازمی: ۳ کیلومتر و ۸۴۷ متر – حدود ۵ دقیقه با خودرو

بیمارستان آذربایجان: ۴ کیلومتر و ۲۴۲ متر – حدود ۴ دقیقه با خودرو

سینما ایران: ۴ کیلومتر و ۳۸۸ متر – حدود ۶ دقیقه با خودرو

خانه انصاری: ۴ کیلومتر و ۵۳۵ متر – حدود ۶ دقیقه با خودرو

سینما آزادی: ۴ کیلومتر و ۵۹۷ متر – حدود ۶ دقیقه با خودرو

کلیسای حضرت مریم: ۴ کیلومتر و ۶۸۳ متر – حدود ۶ دقیقه با خودرو

یخچال دو قوز پله: ۴ کیلومتر و ۹۹۸ متر – حدود ۷ دقیقه با خودرو

بیمارستان امام خمینی: ۵ کیلومتر و ۴۱۱ متر – حدود ۷ دقیقه با خودرو

پایانه مسافربری: ۶ کیلومتر و ۹۰۱ متر – حدود ۸ دقیقه با خودرو

سفره سرای سنتیروزگاران: ۸ کیلومتر و ۸۱۲ متر – حدود ۹ دقیقه با خودرو

فرودگاه: ۱۶ کیلومتر و ۷۳۵ متر – حدود ۱۶ دقیقه با خودرو

دریاچه ارومیه: ۵۵ کیلومتر و ۸۴۲ متر – حدود ۴۳ دقیقه با خودرو

دریاچه مارمیشو: ۷۸ کیلومتر و ۴۰۰ متر – حدود ۱ ساعت و ۲۱ دقیقه با خودرو

آبشار شلماش: ۲۴۷ کیلومتر و ۶۶۳ متر – حدود ۳ ساعت و ۲۵ دقیقه با خودرو

سد بوکان: ۲۵۱ کیلومتر و ۶۷۸ متر – حدود ۳ ساعت و ۳۲ دقیقه با خودرو

 

رستوران هتل کارا ارومیه

 

در رستوران هتل  کارا ارومیه شما می‌توانید از غذاهای ایرانی و محلی لذیذ لذت ببرید. منوی رستوران شامل انواع غذاهای محبوب ایرانی مانند کباب، خوراک، قورمه‌سبزی، آبگوشت و غیره است. همچنین، نوشیدنی‌های خوشمزه و مطبوعی مانند آبمیوه‌ها، نوشیدنی‌های گازدار و غیره نیز در این رستوران سرو می‌شوند. درباره رستوران های ارومیه بیشتر بدانید.

 

 

قوانین کنسلی هتل کارا ارومیه

 

قوانین کنسلی هتل کارا ارومیه به شرح زیر است:

 

  1. 1. اعلام کنسلی قبل از ۷۲ ساعت از تاریخ ورود: بدون هزینه کنسلی و مبلغ پرداخت شده به حساب کاربری شما بازگردانده می‌شود.
  2. 2. اعلام کنسلی ۷۲ ساعت قبل تا ۲۴ ساعت قبل از تاریخ ورود: ۳۰٪ از هزینه یک شب اقامت از مبلغ پرداخت شده کسر خواهد شد و مابقی مبلغ به حساب شما بازگردانده خواهد شد.
  3. 3. اعلام کنسلی کمتر از ۲۴ ساعت قبل از تاریخ ورود: ۱۰۰٪ از هزینه یک شب اقامت کسر خواهد شد و مابقی مبلغ به حساب شما بازگردانده نخواهد شد.

 

 

آدرس و شماره تماس هتل کارا ارومیه

 

آدرس  هتل کارا ارومیه: ارومیه – خیایان شیخ تپه، اول خیابان جنگلی، روبروی مجتمع مسکونی نگین

شماره تلفن هتل کارا ارومیه: 04433362020

در مجله خبری ایتوک از اخبار روز ارومیه باخبر باشید.

 

سوالات متداول

 

هتل کارا ارومیه چند ستاره است؟

هتل کارا ارومیه از هتل های 3 ستاره است.

 

پذیرش بانوان تن ها در هتل کارا ارومیه امکان پذیر است؟

پذیرش بانوان در هتل کارا ارومیه با مدرک شناسایی عکس دار و معتبر امکان پذیر است.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
توسعه‌ی پتروشیمی ارومیه کلیسای تاریخی