رفاه و خدمات اجتماعی

توزیع گاز مایع در شهر ارومیه با دو نرخ انجام خواهد شد

رئیس شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه ارومیه گفت: در راستای اجرای سیاست‌ها و ایجاد شفافیت مالی از ابتدای آذرماه توزیع گاز مایع در استان به دو نرخ تبدیل شد. احمد مجرد بیان کرد: افرادی که از گاز طبیعی بی‌بهره هستند و مشمول دریافت گاز مایع یاران‌ای هستند، همچنان می‌توانند گاز مایع مورد نیاز خود را با نرخ یارانه‌ای و بدون تغییر قیمت به مبلغ 27 هزار و 900 تومان دریافت کنند.

وی با بیان اینکه گاز مایع یارانه‌ای به افرادی که به گاز شهری متصل نیستند تعلق می‌گیرد، گفت: این افراد از جمله واحدهای صنفی می‌توانند با ثبت نام سهمیه خود را دریافت کنند.

رئیس شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه ارومیه با بیان اینکه توزیع گاز مایع از ابتدای آذرماه به دو نرخ تبدیل شده است، گفت: در راستای اجرای سیاست‌ها و ایجاد شفافیت مالی، سوخت مصرفی مصرف کنندگانی که واجد شرایط دریافت گاز مایع یارانه‌ای نیستند، بر اساس نرخ فوب خلیج فارس توزیع می‌شود. مجرد تصریح کرد: قیمت فوب در خلیج فارس شناور است و ممکن است هر ماه تغییر کند اما اکنون قیمت سرویس 345 هزار تومان است.

وی دریافت هرگونه فرآورده نفتی را منوط به ثبت درخواست در سامانه فروش فرآورده های نفتی (سامانه سدف) به صورت الکترونیکی دانست و گفت: برخی از مصرف کنندگانی که تاکنون موفق به تکمیل ثبت نام خود در این سامانه نشده‌اند و باید هرچه سریعتر نسبت به تکمیل ثبت نام خود در این سامانه اقدام کنند.این افراد می‌توانند با مراجعه به سامانه سدف ثبت نام کنند و برای دریافت گاز مایع مورد نیاز خود اقدام کنند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
توسعه‌ی پتروشیمی ارومیه کلیسای تاریخی