پلیس و انتظامیسیاسینظامی

امنیت کشور مرهون تلاش‌های بی‌وقفه سربازان گمنام است

رئیس‌کل دادگستری آذربایجان‌غربی با تأکید بر اهمیت نقش سربازان گمنام در تأمین امنیت کشور، اظهار داشت که امنیت به سادگی حاصل نمی‌شود، بلکه نتیجه زحمات و جان‌فشانی‌های خاموش سربازان گمنام امام زمان (عج) است که با نثار خون و از خودگذشتگی، بدون آنکه دیده شوند، از نظام و انقلاب اسلامی حفاظت می‌کنند.

به گزارش خبرنگار مجله خبری ایتوک، ناصر عتباتی، رئیس‌کل دادگستری آذربایجان‌غربی، در دومین یادواره شهدای گمنام این استان که در مصلای امام خمینی (ره) ارومیه با حضور اقشار مختلف مردم و مسئولین برگزار شد، شرکت کرد. این مراسم با حضور شخصیت‌های لشگری، کشوری، امنیتی و نظامی و همچنین آیت‌الله سید احمد خاتمی، عضو هیئت رئیسه مجلس خبرگان رهبری، برگزار شد.

عتباتی در حاشیه این مراسم تأکید کرد که امنیت کشور ما نتیجه تلاش‌های شبانه‌روزی و مجاهدت‌های خاموش نیروهای امنیتی است. وی خاطرنشان کرد که استان آذربایجان‌غربی، به دلیل موقعیت حساس جغرافیایی و امنیتی‌اش، نقش کلیدی در تأمین امنیت کشور دارد. او یادآور شد که در این استان، نقش نیروهای امنیتی و اطلاعاتی بیش از هر جای دیگری مشهود است، و تاکنون بیش از ۲۹۲ نفر از این عزیزان جان خود را در راه حفظ امنیت کشور فدا کرده‌اند.

وی افزود: امروز اینجا گرد هم آمده‌ایم تا از خانواده‌های این شهیدان بزرگوار تقدیر کنیم و یاد و خاطره کسانی را که بی‌نام و نشان خود را فدای اسلام و انقلاب کرده‌اند، گرامی بداریم.

در این مراسم، آیت‌الله سید احمد خاتمی نیز به سخنرانی پرداخت و درباره مقام شهید و شهادت، نهضت عاشورا و جنایات رژیم صهیونیستی صحبت کرد. این مراسم با مرثیه‌سرایی و روضه‌خوانی در سوگ سید و سالار شهیدان به پایان رسید. این یادواره با همکاری جامعه اطلاعاتی استان و مشارکت چندین ارگان و نهاد، از جمله دادگستری استان، برگزار شد و فضای معنوی خاصی را به وجود آورد.

 

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا
توسعه‌ی پتروشیمی ارومیه کلیسای تاریخی