فرهنگی

اثر جدید مهران مدیری با نام «اسکار» در راه است

برخی رسانه‌ها از سیاست دوگانه صدا و سیما و وزارت ارشاد در قبال مهران مدیری و عصبانیت نمایندگان حاضر در شورای تولید و نشر ساترا صحبت می کردند. از این رو، شواهدی وجود دارد که نشان می دهد اسکار از ساترا مجوز گرفته و به زودی پخش آن آغاز می شود. یکی از نکاتی که در چند روز اخیر مورد توجه برخی از کانال‌های مجازی و کاربران شبکه‌های اجتماعی قرار گرفته، موضوع برنامه جدید مهران مدیری است.

اما در جریان این اتفاق برخی از شبکه‌ها و رسانه‌های مجازی از سیاست دوگانه صدا و سیما و وزارت ارشاد در قبال مهران مدیری خبر دادند در حالی که همان روزها ساترا رسما اعلام کرد که مجوز اجرای برنامه مهران مدیری در شورای صدور پروانه ساترا در حال بررسی است. همزمان تشریفات تحقیقات از عوامل برنامه نیز مراحل قانونی را طی می‌کند.

حالا پیگیری‌ها نشان می‌دهد که برنامه مهران مدیری مجوز گرفته است و مشکلی برای پخش آن وجود ندارد و باید منتظر ماند و دید این برنامه روی کدام تریبون پخش می‌شود. بنابراین ماجرای مخالفت ساترا با صدور مجوز برنامه اسکار و عصبانیت نمایندگان وزارت ارشاد در همه سناریوها نشانه اعتراض بوده است تا فضای داستان را برای کاربران و مخاطبان اجتماعی غبارآلود کند و مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی در خصوص شبکه تلویزیونی خانگی و ابلاغ آن از سوی رئیس جمهور را زیر سوال ببرد.

در حالی که پیمان جبلی درباره مهران مدیری و بازگشت بسیاری از چهره‌های دیگر به تلویزیون بارها درِباز رسانه ملی نشان داده است.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
توسعه‌ی پتروشیمی ارومیه کلیسای تاریخی