قضایی و حقوقی

نو عروس 16 ساله شوهر 20 ساله خود را با چاقو کشت؟

ساعت 6 صبح پنج شنبه یازدهم آبان ماه امسال به بازپرس جنایی تهران خبر رسید که جوانی 20 ساله در منزل خود به طرز مشکوکی جان باخت.

پس از این تماس، گروهی از کارآگاهان پلیس آگاهی پایتخت راهی محل حادثه که آپارتمانی در یکی از مناطق تهران بود، رفتند. مقتول جوانی 20 ساله بود که با ضربات متعدد چاقو جان خود را از دست داد. پیکر بی جانش در راهروی خانه مقابل اتاق خواب و حمام افتاده بود و یک ساعت از مرگش می گذشت.

فردی که این حادثه مرگبار را به پلیس گزارش داد، همسر 16 ساله مرد متوفی بود. آنها چند ماهی بود که با هم بودند و تازه عروس مدام تکرار می کرد که شوهرش خودکشی کرده است.

این زن در تحقیقات گفت: با اجبار خانواده با شوهرم ازدواج کردم و از زمانی که زندگی مان را شروع کردیم دائماً با هم اختلاف و درگیری داشتیم. حتی شب قبل با هم دعوا کردیم و بعد از مشاجره رفتم اتاقم و خوابیدم. شوهرم در اتاق دیگری خوابید و من صبح برای تهیه صبحانه از خواب بیدار شدم. معمولاً شوهرم صبح زود از خواب بیدار می شد تا سر کار برود اما آن روز خبری از او نبود. وقتی رفتم بیدارش کنم، ناگهان جسد خون آلود همسرم را دیدم که در راهرو افتاده بود.

وی ادامه داد: همسرم خودکشی کرد و به زندگی خود پایان داد. چون شب قبل در درگیری به او گفتم که باید از هم جدا شویم و فکر می کنم به خاطر همین موضوع خودکشی کرده و خودکشی کرده است.

این زن به گونه ای ادعا کرده است که بررسی های اولیه نشان می دهد ضربات وارده به داماد جدید نمی تواند خودخواسته باشد و خودکشی بوده است.

با این حال کارشناسان باید به این موضوع رسیدگی کنند اما بازپرس جنایی تهران دستور دستگیری این زوج تازه داماد را صادر کرده است زیرا در تحقیقات میدانی همسایه ها عنوان کردند که این زوج جوان دائما دعوا و مشاجره داشتند و صدای دعوای آنها همیشه در منطقه ساختمان است.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
توسعه‌ی پتروشیمی ارومیه کلیسای تاریخی