شهریفرهنگی

خیابان استاد شهریار ارومیه

خیابان استاد شهریار ارومیه از اصلی ترین خیابان های ارومیه است که تقریبا از ناحیه‌ی مرکزی شهر ارومیه به شمال غربی شهر کشیده شده‌است. بلواری‌ست دوطرفه که از تقاطع بزرگراه دکتر باهنر(پل مدرس) آغاز شده و در ادامه پس از تقاطع بلوار ایثارگران (۳۲ متری دوم) به جاده روستای انهر می‌پیوندد. چند مورد از اماکن مهم شهر ارومیه در این شهر قرار دارند که در ادامه به آنها می‌پردازیم. همچنین خیابان میثم ارومیه دارای مراکز تجاری و تفریحی می باشد برای اطلاع بیشتر کلیک نمایید.

این بلوار بلند با محله‌های ایثار (خاقانی)، اسلام آباد، شهرک شهریار، شهرک شاهد، استاد شهریار (شکارچی)، حکیم نظامی (پوررشید) و استاد شهریار (نسیم) ارومیه هم‌جوار است.

خیابان میثم ارومیه  از خیابان های مهم این شهر ا مراکز خرید و تجاری می باشد برای اطلاعات بیشتر کلیک نمایید.

مراکز اداری دولتی

اداره آب و فاضلاب منطقه‌ی یک این شهر در تقاطع خیابان استاد شهریار و بزرگراه دکتر باهنر قرار دارد، ستاد اقامه نماز و اداره کل ثبت احوال استان آذربایجان غربی هم در ابتدای همین خیابان شهریار هستند، تقریبا روبه‌روی اداره آب و فاضلاب؛ اداره ورزش و جوانان در کنار مجموعه ورزشی شهید باکری

اغذیه فروشی

فروشگاه‌های زنجیره‌ای شیرین عسل، فروشگاه افق کوروش (دو شعبه در ابتدا و انتها) و فروشگاه همواره تخفیف آفتاب در اوایل این خیابان شعبه دارند. اغذیه فروشی‌ها، شیرینی‌فروشی ها و کافی‌شاپ‌های دیگری هم هستند که در این خیابان به کسب مشغولند.

نام تلفن
تالار پذیرایی ملت ۰۹۱۴۱۴۱۸۳۹۶
تالار پذیرایی تخت طاووس
رستوران ممتاز ۰۴۴۳۳۸۲۹۹۹۹
تالار پذیرایی گلستان
آبمیوه و بستنی باران ۰۴۴۳۳۸۳۷۶۷۶
کافه لایو
ساندویچی و کبابی کناررود ۰۴۴۳۳۸۳۲۷۲۰
پیتزا دنر ساندویچی ساوالان
املت عمو رحیم 091۴9۴07970
کافه املت جعفر
ساندویچ صورتی
کبابی جوان
ساندویچی زاگرس
رستوران زاگرس ۰۹۳۰۸۱۶۰۱۰۱
شیرینی‌سرای عسلک ۰۹۱۴۸۴۹۹۹۶۵
شیرینی حکاری ۰۴۴۳۳۸۲۲۹۹۶
شیرینی‌سرای قصر ونک 091۴9۴66523
شیرینی‌سرای روز طلایی

بانک‌ها

یکی از شعب بانک کشاورزی، خودپرداز بانک سامان در محدوده تقاطع بلوار یوسفی، خود پرداز بانک انصار، خودپرداز بانک سپه برای خدمت‌رسانی فعال هستند.

خیابان شهریار ارومیه

مراکز آموزشی

مرکز آموزش زبان طلیعه، آموزشگاه رانندگی هدف (۰۴۴۳۳۸۳۱۸۷۰) و نیز آموزشگاه رانندگی سهند (0۴۴3385981۴) در خیابان استاد شهریار مستقرند.

مقاله مرتبط: خیابان صمدزاده ارومیه 

مراکز تفریحی و ورزشی

گیم‌نت دلتا (۰۹۳۹۸۸۸۷۹۶۵) همچنین گیم‌نت وانتد، ومجموعه ورزشی باکری، باشگاه ورزشی طالوت (09101۴1۴262) جهت فراهم کردن امکان بازی و سرگرمی و ورزش برای همشهریان فعال هستند.

با مجله خبری اختصاصی ارومیه ایتوک داغ‌ترین مطالب روز دنیا را دنبال کنید 

 

مراکز درمانی

نام تلفن
داروخانه دکتر حاج‌صادق ۰۴۴۳۳۸۳۲۳۳۰
مطب دکتر اکبر محمدرضایی 0۴۴33828292
داروخانه دکتر مهمانخواه ۰۴۴۳۳۸۷۲۵۵۴
داروخانه شبانه‌روزی دکتر عبدالهی ۰۴۴۳۳۷۲۵۱۴۹
داروخانه شفیق

فروشگاه ۴۱۸۸۶۷۴ ایساکو، جایگاه CNG در نزدیکی تقاطع بلوار قاسمی، جایگاه CNG حسنی، نمایندگی ایرانخودرو عادلی، پمپ بنزین آرمان، پمپ بنزین کوه‌کمری در نزدیکی تقاطع خیابان استاد شهریار با بلوار یوسفی و یکی از واحدهای امداد خودرو از دیگر فعالان و مراکز مشفول به کار و خدمت‌رسانی در بلوار استاد شهریار هستند.

 

 

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
توسعه‌ی پتروشیمی ارومیه کلیسای تاریخی