اجتماعیسفر

عبور بیش از یک میلیون و 600 هزار دستگاه خودرو در جاده‌های آذربایجان غربی

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی از تردد بیش از یک میلیون و 615 هزار دستگاه خودرو در جاده های آذربایجان غربی از ابتدای طرح نوروزی تاکنون خبر داد.

با اخبار اجتماعی مجله خبری ایتوک همراه باشید.

ایرج دست نشان افزود: بر اساس رصد تردد شمارهای استان، مجموع ترددهای ثبت شده در مبادی ورودی و خروجی استان از زمان اجرای طرح نوروزی 304 هزار و 587 دستگاه خودرو است. این مسئول بیان کرد: در سه روز گذشته از آغاز طرح نوروزی 1403 محور غیر مجاز با میانگین 4.31 درصد بیشترین تخلف ثبت شده در محورهای مواصلاتی استان بوده است.

وی یادآور شد: بر اساس اطلاعات دریافتی از دوربین های نظارت تصویری در جاده های استان، خودروهای سواری و وانت بیش از یک میلیون و 449 هزار تردد، خودروهای سنگین بیش از 165 هزار و اتوبوس با تردد 10 هزار تردد دارند. و 246 تردد در رتبه های دوم و سوم قرار دارند. دست نشان ادامه داد: بیشترین میانگین تردد از ابتدای طرح نوروزی تا پایان روز سوم مربوط به محور میاندوآب – ملکان با رکورد بالای 55 هزار تردد خودرو بوده و باند برگشت این مسیر نیز در محدوده مقام دوم و محور بوکان سقز در جایگاه سوم قرار گرفتند.

دست نشان با اشاره به اینکه میانگین تردد ساعتی استان 227 خودرو در ساعت بوده است، افزود: ساعات اوج تردد در جاده های استان بین ساعت 17 تا 18 ثبت شده است.

این مسئول گفت: بر اساس آمار ارائه شده از سوی مرکز مدیریت راه های استان، در سومین روز از اجرای طرح نوروزی 1403، در مجموع 533 هزار دستگاه خودرو در جاده های استان تردد کرده‌اند، ثبت شده است.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
توسعه‌ی پتروشیمی ارومیه کلیسای تاریخی