ورزشی

اولین خط خوردگی پرسپولیس!

با اعلام رضا درویش مدیر عامل پرسپولیس تا پایان هفته دو خرید جدید خواهد داشت که این به منزله جدایی یک بازیکن از تیم بزرگسالان خواهد بود.

دیروز اسمار ویرا به عنوان سرمربی پرسپولیس انتخاب شد تا سرانجام سرنوشت نیمکت پرسپولیس مشخص شود و این تیم فصل جدید خود را آغاز کند. انتخاب اوسمار در بحبوحه نقل و انتقالات در این باشگاه انجام شد و پرسپولیس تاکنون با عیسی آل کثیر و عبدالکریم حسن قرارداد امضا کرده است.

جالب اینجاست که پرسپولیس از ابتدای نقل و انتقالات بر اساس لیست ارائه شده توسط یحیی گل محمدی (و دستیارانش) و جذب بازیکنان وارد بازار شد و حالا با سرمربی اسمار عملا مشکلی برای تهدید پرسپولیس وجود ندارد زیرا آنها  با لیست مورد نظر سرمربی آینده خود خرید کرده اند.

حالا رضا درویش در برنامه فوتبال برتر اعلام کرد این باشگاه به دنبال جذب دو بازیکن است که یکی از آنها تا دوشنبه و دیگری تا پایان هفته به این تیم منتقل می شود. وی تاکید کرد که این دو بازیکن ایرانی خواهند بود و در عین حال مشخص است که جزو بازیکنان بزرگسال ایرانی هستند.

به این ترتیب اسمار لاس ویرا با چالش بزرگی روبرو خواهد شد. با جدایی محمد عمری و میلاد سرلک، پرسپولیس دو بازیکن دیگر را جایگزین آنها کرد و حالا لیست پرسپولیس تنها یک جای خالی دارد و طبیعتا قرمزها برای جذب 2 بازیکن مورد نظر نیاز به اضافه شدن یک نفر به لیست مازاد دارند.

 لیست کامل بازیکنان بزرگسال پرسپولیس است:

1) علیرضا بیرانوند 2) دانیال اسماعیلی‌فر 3) حسین کنعانی 4) فرشاد فرجی 5) علی نعمتی 6) گئورگی گولسیانی 7) عبدالکریم حسن 8) سینا اسدبیگی 9) سروش رفیعی 10) سعید صادقی 11) مهدی ترابی 12) امید عالیشاه 13) مسعود ریگی 14) وحید امیری 15) وحدت حنانوف 16) عیسی آل‌کثیر 17) نبیل باهویی 18) شهاب زاهدی 19)

از بین این بازیکنان، نبیل باهویی و وحدت حنانوف شاید تنها کسانی باشند که در نگاه اول احتمال جدایی دارند. بازیکنانی که شاید اسمار برای پشت سر گذاشتن آنها مشکل زیادی نداشته باشد و در واقع اولین تصمیم بزرگ خود را رایگان خواهد گرفت. این سوال مهم است زیرا او حمایت بیشتری از بازیکنان پشت سر خود می بیند و حتی این یکی از عوامل مهم در نامزدی او بود.

در این نقل و انتقالات، باشگاه پرسپولیس سعی کرد نبیل را برای جذب آقایی پور درگیر کند و همچنین در مورد وحدت حنانف نیز قصد داشتند ابتدا او را به گل گهر بفروشند و سپس با مس رفسنجان با محمد خدابندلو معاوضه کنند. آنها سه وضعیت رخ می دهد. اگر او سقوط کند، این می تواند ایده آل قرمزها باشد.

به هر حال شاید اتفاقات دیگری در این نقل و انتقالات برای پرسپولیس بیفتد و اسمار باید یکی از بازیکنان ایرانی را که مهم ترین حامی او در پرسپولیس هستند، ترک کند.

با شروع نقل و انتقالات از 10 بهمن، باشگاه پرسپولیس باید سریعا تصمیم نهایی خود را برای بازیکن خروجی بگیرد و این می تواند بحث بعدی این باشگاه باشد، زیرا بعید است حتی نبیل و وحدت هم برای رفتن از پرسپولیس اماده باشند.

  با مجله خبری ایتوک بهترین اخبار و مقالات ورزشی را دنبال کنید.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
توسعه‌ی پتروشیمی ارومیه کلیسای تاریخی