پلیس و انتظامی

طرح برخورد با خودروهای خاطی در آذربایجان غربی اجرایی شد

جانشین فرمانده انتظامی آذربایجان غربی گفت: طرح ضربتی ۲ روزه برخورد با ضربتی خودروها، هنجارشکنی، تغییر وضعیت و نقص فنی در استان آغاز شده است. سرهنگ سامان غنی زاده روز دوشنبه بر لزوم برخورد با خودروهای هنجارشکن تاکید کرد و افزود: خودروهای شوتی علاوه بر اینکه در حوزه قاچاق برای کشور مشکل ایجاد می کند در حوزه تردد نیز مشکل ایجاد می کند.

وی با بیان اینکه خودروهای هنجار شکن با اقدامات مجرمانه خود جان خود و دیگران را به خطر می اندازند، افزود: متاسفانه شاهد افزایش تصادفات این گونه خودروها با خودروهای دیگر هستیم، بنابراین برخورد با خودروهای هنجار شکن به مطالبه عمومی در کشور تبدیل شده است.

وی ادامه داد: شرایط امن و آرام برای تردد عموم مردم در خیابان‌ها و جاده‌ها باید همیشه پایدار باشد و با هرگونه تخلف از هنجارها در این زمینه برخورد خواهیم کرد. جانشین فرمانده انتظامی آذربایجان غربی تصریح کرد: در طرح هایی که طی هفته های گذشته در این راستا انجام شده است صدها خودروی بدون مجوز کشف و به پارکینگ منتقل شده است. طبق قانون، صاحبان آنها باید وضعیت خودروهای خود را بهبود ببخشند.

پلیس با خودروهایی که قانون را نادیده می‌گیرند با تغییر ارکان اصلی خودرو به دلیل خطرناک بودن و حادثه‌سازی برخورد قاطع و جدی صورت می‌گیرد و به گفته فرماندهان پلیس کوچکترین تخلف به هیچ‌وجه قابل تحمل نخواهد بود.

به گفته رئیس پلیس راه آذربایجان غربی در نیمه نخست امسال بیش از 3 هزار خودرو با رفتار غیرعادی، بدون پلاک و هنجارشکن در استان توقیف شد.

اگزوز غیرعادی، شیشه دودی، اعوجاج پلاک، نداشتن پلاک یا چراغ‌های رنگارنگ و غیرعادی از جمله تخلفاتی بود که منجر به توقیف این خودروها شد. این خودروها تا زمانی که به شکل اول برنگردند، توقیف خواهند شد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
توسعه‌ی پتروشیمی ارومیه کلیسای تاریخی