اخبار داغ روز

ترفندهای رنگ و رو رفته دیگر در انتخابات جواب نمی‌دهد

انتخابات

به گزارش مجله خبری تحلیلی ایتوک، متاسفانه عده‌ای هستند که بر موج ناآگاهی سوار می‌شوند و گاهی نیز موفق می‌شوند که موفقیت آنها منوط بر ناآگاهی مردم است که در این مقاطع رسانه‌ها وظیفه دارند اطلاعات صحیح را ارائه داده و فضا را روشن کنند‌ تا این‌گونه افراد نتوانند در اهداف فریبکارانه خود موفق شوند.

چند روز پیش ویدیوی از روح‌الله حضرت‌پور به همراه  پدرخوانده توسط جیره‌بگیران این نماینده مودب ارومیه، در فضای مجازی منتشر شد که واکنش‌های زیادی از طرف کاربران داشت.

مستمری‌بگیران پسرخوانده با انتشار گسترده کلیپ ثبت‌نام انتخاباتی نوشته بودند؛ روح الله حضرت‌پور نماینده نجیب مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی در‌ دوازدهمین دوره انتخابات مجلس ثبت نام کرد.

ایشان برای ثبت نام خود فیلمی از همراهی حاج محمد حضرت‌پور در باغ رضوان ارومیه برای تجدید میثاق با تمامی شهدای جنگ تحمیلی و شهدای حرم وشهدای امنیت و سلامت با خودش منتشر کرده که طی ۲۴ ساعت گذشته به یکی‌ از پرمخاطب ترین  مباحث شبکه‌های اجتماعی تبدیل شده است.

این رسانه‌ها نوشته‌اند، انتشار این ویدیوی جنجالی در همین اول کار، به نظر می‌رسد که انتخابات جالبی در پیش رو خواهیم داشت.

اولا باید بگوییم که حنای این نمایندگان دیگر برای مردم رنگی ندارند که بر موج ناآگاهی مردم سوار شوند و آنان را فریب دهند!

دوما باید گفت، نمایندگان فعلی مجلس با چه رویی، برای انتخابات ثبت‌نام کرده‌اند؟ با این حساب، این افراد روی چه چیزی حساب کرده‌اند که سودای فتح تپه‌های جدید در سر دارند؟! کمک نهادها؟! دخالت ارگان‌ها؟!یا…

امروز پاسخگویی به انتظارات و جلب اعتماد عمومی مردم، مهم ترین رسالت نمایندگان است که باید با ایجاد تحول در ساختار مدیریت  و بهبود عملكرد خود، مطالبات مردم را محقق سازند بنابراین مردم آگاه باشند تا قربانی اصلح در برابر مقبول، مدیرت فشل استفاده از شخص و تفکر افسادطلبان، ترک فعل، تبعیض، فاصله طبقاتی، خلف وعده، دروغ نشوند چرا که آزموده را آزمودن خطاست!

انتهای پیام/

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
توسعه‌ی پتروشیمی ارومیه کلیسای تاریخی