اجتماعی

آزمون استخدامی طرح شهید زین‌الدین ویژه آذربایجان غربی در مرحله‌ی دوم

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری آذربایجان غربی از ثبت نام مرحله دوم آزمون استخدامی طرح شهید زین الدین استان آذربایجان غربی خبر داد.

با اخبار اجتماعی ایتوک همراه باشید.

علی رزازی افزود: در راستای توصیه های رهبر معظم انقلاب در خصوص جوان سازی دولت و تشکیل دولت جوان انقلابی و با توجه به تاکید رئیس جمهور مبنی بر اعطای اختیارات بیشتر به استانداران، با هدف جذب کارشناسان خبره نیروها با رویکرد تحول آفرین و تقویت بدنه کارشناسی دولت و افزایش بهره وری در سرمایه انسانی، سهمیه استخدامی از سوی سازمان اداری و استخدامی کشور با پیگیری استاندار آذربایجان غربی به این استان اختصاص یافته است.

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری آذربایجان غربی در تشریح جزئیات بیشتر این آزمون گفت: در مرحله اول برنامه جامع توسعه و پیشرفت استان به تصویب دفتر ریاست جمهوری رسید و سپس تعداد 104 سهمیه پس از برگزاری جلسات کارشناسی بین 8 نهاد استانی از جمله اداره کل استاندارد اداره کل دامپزشکی، اداره کل امور اقتصادی و دارایی، اداره کل جهاد کشاورزی، اداره کل حفاظت محیط زیست، خبرگزاری ایرنا، سازمان مدیریت و برنامه ریزی و اداره کل راه و شهرسازی توزیع و به تصویب شورای راهبری توسعه و مدیریت استان رسیده است.

وی افزود: این آزمون همزمان با 23 استان در سراسر کشور توسط جهاددانشگاهی 11 خرداد 1403 برگزار می شود. معاون استاندار آذربایجان غربی ادامه داد: با مراجعه به سامانه مرکز آزمون جهاد دانشگاهی به نشانی www.hrtc.ir می توانید از تاریخ 29 اسفند 1402 نسبت به دریافت دفترچه آزمون اقدام و با احراز شرایط واجد شرایط بودن تا 8 اسفند 1402 ثبت نام کنید. به نقل از روابط عمومی استانداری آذربایجان غربی، در ادامه تاکید کرد: متقاضیان پس از شرکت در آزمون کتبی پنج برابر ظرفیت گزینش و پس از انجام ارزیابی صلاحیت های عمومی و تکمیلی و همچنین مصاحبه تخصصی، استخدام در سازمان های دولتی فوق الذکر، انجام خواهند شد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
توسعه‌ی پتروشیمی ارومیه کلیسای تاریخی