اجتماعیمشکلات مردم

۸ هزار خانوار روستایی در آذربایجان‌غربی از راه آسفالت بهره‌مند می‌شوند

معاون اداره راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی از بهره مندی بیش از 8 هزار خانوار روستایی در روستاهای بالای 20 خانوار از نعمت آسفالت خبر داد.

با اخبار اجتماعی مجله خبری ایتوک همراه باشید.

جعفر صادقی پور با اشاره به عملکرد آسفالت راه های روستایی استان در سال جاری گفت: امسال 160 کیلومتر راه دسترسی به روستاهای بالای 20 خانوار آسفالت شده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته افزایش داشته است.

وی با اشاره به اهمیت احداث راه های روستایی گفت: امسال در راستای بهسازی راه های روستایی بیش از 210 کیلومتر از این راه ها نیز برای اجرای آسفالت در بازه های زمانی آتی در دست اجراست.

این مسئول بیان کرد: تعداد ساختمان‌های فنی ساخته شده در سال جاری 176 ساختمان با دهانه زیر 8 متر و 8 ساختمان با دهانه بالای 8 متر در راه های روستایی است.

صادقی پور خاطرنشان کرد: سلماس با بیش از 18 کیلومتر، مهاباد با 14 کیلومتر، ارومیه و شوط هر کدام با بیش از 12 کیلومتر و پس از آن شهرستان های بوکان و چایپاره هر کدام با بیش از 8 کیلومتر بیشترین میزان عملیات آسفالت راه های روستایی را در سال 2018 به خود اختصاص داده اند. استان امسال به خود اختصاص داده اند. وی ادامه داد: در مجموع 127 پروژه در کل شهرستان های استان در سال جاری در حوزه راه های روستایی و در بخش های مختلف از جمله عمران، تعریض; بهسازی و آسفالت راه های روستایی انجام شده و بیشتر این پروژه ها به اتمام رسیده است.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
توسعه‌ی پتروشیمی ارومیه کلیسای تاریخی