پلیس و انتظامی

آذربایجان غربی جزو امن‌ترین استان‌های کشور است

سردار رادان رئیس پلیس جمهوری اسلامی ایران گفت: اتحاد شیعه و سنی، ترک، کرد و فارس آذربایجان غربی را به یکی از امن‌ترین استان‌های کشور امروز تبدیل کرده است و این امنیت حاصل دفاع جانانه جانبازان و رزمندگان و اثر خون شهدا است. سردار سرتیپ احمدرضا رادان 29 آذرماه در مراسم یادواره 798 شهید نیروی انتظامی و مرزبانی آذربایجان غربی که در سالن اجتماعات مجتمع فرهنگی امام علی (ع) ارومیه برگزار شد، بر اهمیت شناخت دشمن تاکید کرد و گفت: تا دین هست همیشه دشمن هست و شهدا همیشه ما را از حضور دشمن آگاه می کنند.

وی ادامه داد: دشمن همواره با ترفندهای مختلف سعی در ایجاد اختلاف بین شیعه، سنتی، ترک، کرد و فارس داشت، اما در مقابل این تفرقه، اقوام و مذاهب مختلف با اتحاد و همدلی در برابر دشمن ایستادند.

وی آذربایجان غربی و کردستان را یادآور شهادت‌ها، رشادت‌ها، فداکاری‌های پیوسته دانست و افزود: آذربایجان غربی سرزمین سربلندی و سرافرازی است. این منطقه سرزمین شهدا، باکری‌ها، امینی‌ها، سرزمین شهدای نیروی انتظامی، بسیجی، سپاهی و جهاد است. سردار رادان ادامه داد: منطقه آذربایجان غربی دارای ویژگی‌های خاصی است و در این منطقه شیعه، سنی، کرد و ترک در کنار هم برای نظام جمهوری اسلامی، دین و ولی امر تا آخرین نفس در طبیعت سرد و خشن آن در برابر عزم رزمندگان اسلام سر تعظیم فرود آورد.

رئیس پلیس جمهوری اسلامی ایران با بیان اینکه جنایاتی که ضد انقلاب در آن زمان انجام داد، 4 دهه بعد در داعش دیدیم و رزمندگان اسلام با تلاش خود این داعشی ها را به زباله دان تاریخ انداختند. سردار رادان با بیان اینکه یاد و خاطره شهدا فراموش شدنی نیست، گفت: سرهایی که از رزمندگان بریده شده از یادها نخواهد رفت، جنایتهایی که به قرآن و دین شد فراموش شدنی نیست.

فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران با اشاره به جنایات اخیر رژیم صهیونیستی تصریح کرد: رژیم صهیونیستی که خود را بهترین قدرت اطلاعاتی معرفی می کرد، امروز هیبت نظامی‌گری خود در برابر مظلومان را از بین برده است. و بازماندگان قدرتمند فلسطینی و وحشیگری های این رژیم به دلیل بی شرمی آنهاست.

وی با بیان اینکه همه ما در برابر شهدا مسئولیم، ادامه داد: نه گفتن به دشمنان، قرار گرفتن در مسیر و راه شهدا است، اگر روزی احساس کنیم دشمن از ما برتری گرفته است از مسیر شهدا دور افتاده‌ایم.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
توسعه‌ی پتروشیمی ارومیه کلیسای تاریخی